Ce ofera SeniorXRP producatorilor de unicate si de serie mica?

Proces de ofertare complex

SeniorXRP iti permite sa gestionezi intreg procesul de ofertare, de la crearea unui lead pana la generarea ofertelor.

Integrare cu solutii de proiectare

Estimarile din SeniorXRP preiau configuratiile de produs pentru a oferi retete cat mai detaliate si costuri corecte.

Colaborare intre departamente

Toate echipele implicate au acces facil la specificatii, documentatie si sunt puse la curent cu orice modificare aparuta.

SeniorXRP pentru productia de unicate si serie mica:

  • Acopera cu succes toate departamentele si procesele companiei: financiar-contabil, vanzari si achizitii, marketing, dezvoltare, productie, logistica etc.
  • Poate fi dezvoltat si adaptat nevoilor si fluxurilor de lucru specifice fiecarei companii.
  • Gestioneaza integrat oferte, estimari de productie, retete de productie, precum si revizii multiple ale acestora.
  • Ofera suport pentru locatii multiple de productie si gestiune.
  • Automatizeaza calculul si generarea comenzilor de productie, preluand date direct din configurari
  • Permite planificarea productiei si a necesarului de materiale si rezervarea capacitatii de productie

Care sunt beneficiile?

Trasabilitate completa a stocurilor si a proceselor
Sincronizarea cererii cu oferta
Simplificarea procesului de ofertare
Imbunatatirea comunicarii intre departamente
Acuratete si transparenta in stabilirea preturilor
Eliminarea erorilor de natura umana
Dimensionarea corecta a necesarului de materiale
Plainificarea optima a resurselor de productie

Fluxul complet de gestionare a
productiei de unicate si serie mica:

Lead
Oportunitate de vanzare
Configurare
Estimare
Oferta de vanzare
Comanda de vanzare
Comanda de productie
Planificare productie
Aprovizionare
Lansare si scanare
Livrare si service
Customizare procese

De la prima interactiune cu un potential client, vanzatorul poate adauga toate informatiile obtinute in SeniorXRP, de pe orice dispozitiv.

Sistemul iti permite sa atasezi activitati, imagini, fisiere sau orice detalii relevante pentru vanzare, disponibile de acum tuturor departamentelor din companie interesate (vanzari, marketing, financiar etc).

Fiecare lead poate fi clasificat dupa tipul acestuia, urmand ca acestea sa fie preluate in continuarea fluxului de lucru, imbunatatind trasabilitatea.

Indiferent de nivelul de complexitate al procedurilor utilizate in companie, acestea pot fi incorporate in fluxul din platforma.

Pe masura ce potentialul client devine interesat de produsele tale, il poti converti intr-o oportunitate de vanzare.

In aceasta etapa vei strange toate specificatiile tehnice si le vei atasa in sistem pentru a putea face o oferta de pret.

Pe masura ce vanzarea avanseaza, oportunitatea va trece prin diverse etape prestabilite, precum: negociere, dezvoltare, contract.

Mai departe, in functie de natura produsului, acesta va putea fi configurat direct sau se vor face estimari.

Daca produsul poate fi realizat pe baza unei combinatii de caracteristici predeterminate (dimensiune, culoare, material etc), vanzatorul va putea utiliza configuratorul de produs, direct din oportunitatea creata, preluand toate cerintele clientului.

Vanzatorul va putea crea mai multe revizii pentru aceeasi configurare, pentru a le prezenta clientului - toate costurile si preturile vor fi calculate automat, garantand o profitabilitate optima. Comenzile similare din trecut pot fi utilizate ca sabloane configurari, simplificand considerabil procesul.

Odata aleasa o configurare de produs finala, se va genera direct o comanda de productie, in care vor fi preluate si transmise mai departe automat toate informatiile necesare.

Daca produsul este complex si necesita realizarea unui prototip, in etapa de oportunitate sistemul ofera posibilitatea de a genera estimari.

Inginerii creeaza un prototip (manual sau dupa un sablon), adauga fisiere, etape de productie, descrieri si orice alte elemente utile pentru crearea unei oferte.

Astfel, este generat pretul produsului care urmeaza sa fie realizat, alcatuit din costurile estimate de productie la care se adauga marja.

Estimarile pot suferi revizii multiple, in functie de negocierile purtate cu potentialul client.

Pornind de la estimarea realizata de ingineri, vanzatorul va genera o oferta, careia ii poate adauga si un discount.

Pe masura ce discutiile cu potentialul client avanseaza, oferta poate suferi diverse modificari, fie ca sunt schimbate diverse specificatii ale produsului sau ca sunt negociate preturile.

Managerii au vizibilitate completa si primesc notificari cand apare orice modificare in procesul de negociere si pot aproba sau interveni in cazul in care este nevoie.

Dupa ce oferta a ajuns la o forma acceptata de client, vanzatorul va genera comanda de vanzare direct din oferta.

Toate politicile comerciale stabilite vor fi preluate automat si calculate, inclusiv discounturile, setarile de livrare, taxele etc. In momentul generarii comenzii de vanzare, vor fi rezervate direct toate materialele din depozit si vor fi generate automat liste de picking.

Mai departe, toate departamentele care urmeaza sa fie implicate in fluxul de lucru vor primi automat notificari referitor la toate modificarile intervenite in proces sau in taskuri. Pot primi notificari si angajatii din fabrica, pe dispozitivele mobile.

Din comanda de vanzare se va genera comanda de productie care va fi trimisa la fabrica.

In functie de natura produselor fabricate, comanda de productie va prelua toate informatiile necesare din configurare sau estimare, in functie de caz.

Comenzile contin toate informatiile cu privire la costuri, retete si etape de productie, permitand astfel urmarirea intregului proces de productie

Inginerii si operatorii din fabrica vor primi pe dispozitivele mobile, pe langa comenzile de productie detalii tehnice, scheme, instructiuni si recomandari referitoare la produsele ce urmeaza sa fie fabricate.

Inainte de a intra efectiv in productie, comanda trebuie planificata, in functie disponibilitatea resurselor: utilaje, oameni, materii prime.

Planificatorul decide detaliile productiei si daca sunt necesare achizitii, transferuri si productie de materii prime, semifabricate sau subansambluri.

Mai departe, productia va fi monitorizata in timp real si se vor putea face rapoarte detaliate, inclusiv “costuri actuale vs. costuri standard/planificate”, filtrabile dupa: forta de munca, materii prime, utilaje, unelte si costuri externe fixe sau variabile.

In cazul in care materialele sau subansamblurile necesare pentru productie nu sunt in stoc, planificatorul va crea comenzi de aprovizionare sau de transfer.

Comenzile pot fi generate atat manual cat si automat, conform sabloanelor setate sau necesarelor calculate direct de catre sistem. Ele pot fi trimise automat catre toate locatiile de depozitare ale companiei si catre furnizorii companiei, in cazul in care trebuie achizitionate resurse.

Dupa caz, pot fi setate notificari de aprobari pe baza de roluri, ajutand la eliminarea erorii umane in cazul operarii manuale. 

Dupa ce comanda a intrat in productie, cu functionalitatea de scanare de pe dispozitive mobile din SeniorXRP, inginerii si sefii de echipa au trasabilitate completa asupra resurselor si proceselor.

Supervizorii au vizibilitate completa asupra modului in care decurg operatiunile din fabrica si pot face ajustari in timp real, fie ca vine vorba de materiale, utilaje sau manopera, fiecare activitate putand fi pontata prin scanare sau introducere manuala intr-un dispozitiv mobil.

Tot prin scanare se inregistreaza produsul finit care va fi dus in depozit si odata cu acest pas este inchisa comanda de productie.

Din comanda de vanzare se va genera factura, iar prin intermediul portalului B2B clientul va fi notificat ca produsul lui este pregatit de livrare. Dupa ce produsul este trimis in livrare, poate fi urmarit in timp real atat de catre producator cat si de catre client.

Tot prin intermediul portalului, clientul va putea sa plaseze comenzi de service si poate incheia chiar si un contract de mentananta recurenta.

Pentru cazurile in care produsele trebuie instalate la client (de exemplu, echipamente industriale), echipele de montaj pot fi trimise, urmarite si gestionate cu usurinta prin functionalitatile sistemului.

Platforma SeniorXRP este una modulara, astfel ca poate fi customizata pentru nevoile fiecarui producator, oricat de complexa ar fi activitatea acestuia.

Pe de alta parte, fiind extrem de scalabil, SeniorXRP le permite sa porneasca doar cu modulele de baza si sa adauge functionalitati pe masura ce isi doresc sa automatizeze toate ariile afacerii.

In cazul produselor complexe sau noi, SeniorXRP ofera posibilitatea de a se integra cu orice software de proiectare, simplificand semnificativ munca inginerilor.

De asemenea, fiind o platforma Open API, solutia se poate integra cu toate solutiile din portofoliul Senior Software sau cu orice alt sistem informatic.

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.