Urmarire costuri la nivel de proiect

Obtine o viziune de ansamblu asupra tuturor costurilor legate de un proiect, inclusiv cele pentru resursele materiale, forta de munca, servicii sau bunuri. Aloca pe fiecare proiecte toate costurile comune si cheltuielile indirecte, pe baza unor formule predefinite.

Facturare
avansata

Gestioneaza toate scenariile posibile de facturare: pe baza de cost, pret, timp sau materiale fixe, pe etape sau preturi specifice proiectului. Factureaza munca si materialele in functie de fiecare client in parte, tipul de munca realizata sau contractul incheiat.

Management
timp si cheltuieli

Angajatii, partenerii si subcontractorii pot introduce in sistem fise de pontaj de oriunde s-ar afla, de pe orice dispozitiv cu un browser. Monitorizeaza munca realizata si costurile efectuate si simplifica procesul de introducere a datelor legate de costuri si timp.

De ce sa alegi modulul ERP Managementul Proiectelor din SeniorXRP?

Modulul ERP pentru management proiecte este ideal pentru organizatiile care ofera servicii profesionale, precum cele de inginerie, constructii, marketing, consultanta si nu numai. Acesta se integreaza perfect cu celelalte module ale aplicatiei: Financiar, Distributie, CRM ERP, si le permite angajatilor, subcontractorilor si partenerilor sa transmita cu usurinta ordine de lucru si fise de pontaj de pe orice dispozitiv cu un browser.

Ce beneficii ofera
modulul ERP pentru Management Proiecte?

functionalitati modul erp managementul proiectelor
Facturare flexibila si corecta

Stabileste tarife distincte de facturare in functie de activitatea desfasurata, de angajat, client sau tipul de proiect realizat.

Control total asupra bugetelor

Angajatii de pe teren, subcontractorii si nu numai pot sa transmita cu usurinta ordine de lucru, fise de pontaj etc, de oriunde s-ar afla.

Raportare in timp real

Compara direct in ERP cu usurinta costurile efective cu cele initiale sau cele revizuite si previzionate pe fiecare perioada in parte.

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.

Functionalitatile din modul
ERP Managementul Proiectelor

Comenzi de modificare

Imbunatateste managementul proiectelor gestionand modificarile in functie de scopul proiectului, luand in considerare inclusiv cerintele interne sau din partea clientilor. Creeaza o comanda de modificare impreuna cu toata documentatia aferenta, inclusiv bugetul de venituri si cheltuieli.

Valori de facturare

Seteaza ca proiectele sa fie facturate dupa metoda cost plus sau costuri fixe. Aplica valoarea la nivel de client si fa-o sa varieze in functie de munca desfasurata si tipul de serviciu pentru a oferi maximum de flexibilitate.

Previzionare bugete de proiect

Adauga si modifica previziunile de buget si compara-le cu costurile si veniturile efective pentru fiecare exercitiu financiar in parte, direct din platforma ERP.

Fise de Pontaj atasate la proiect

Angajatii pot adauga fise de pontaj in portalul de angajati sau introduce activitati legate de proiecte in CRM. Oricare dintre aceste optiuni leaga orele lucrate de proiectele si bugetele aferente.

Integrare cu alte module

Functionalitatile specifice managementului de proiect sunt disponibile si in modulele ERP Financiar, Distributie si Portalul de angajati. Este nevoie doar sa selectezi unde vrei sa apara modulul de Management al proiectelor.

Scalabilitate

Scalabilitatea solutiei disponibile in cloud iti permite sa adaugi mai multi utilizatori care lucreaza simultan la mai multe proiecte. Poti gestiona orice tip de proiect, de orice dimensiune si poti folosi template-urile pentru a crea rapid proiecte noi cu setari predefinite.

Definire taskuri

Aloca taskuri pentru proiecte individuale sau generale. Aloca tarife de facturare specifice taskurilor la nivel de proiect, rol sau resurse individuale. Bugetele proiectului reflecta veniturile asteptate.

Adaugare taskuri in mod direct

Adauga taskuri fie din Microsoft Project, fie din CRM. Informatia este integrata si utilizata ulterior in fisele de lucru si in procesul de facturare.

Anulare tranzactii nefacturate

Daca o factura a fost generata si aplicata incorect, poate fi anulata si regenerata.

Creare reguli de facturare

Gestioneaza cele mai complexe reguli de facturare si calculeaza cu usurinta venitul generat de proiect pe baza unor atribute cheie specifice.

Gestiune oferte din proiecte

Creeaza oferte, actualizeaza-le, leaga-le de CRM, urmareste versiunile si creeaza proiecte.

Tarife de facturare a muncii

Defineste costurile per angajat, ora de munca, proiect, task si tip de tarif, in special pentru domeniul constructiilor.

Suport multi-valuta

Tranzactiile aferente proiectului pot fi inregistrate in valute diferite, iar proiectele pot fi gestionate atat in valuta predefinta a sistemului, cat si in alta valuta specifica proiectului. Astfel, managerii de proiect pot vizualiza costurile si veniturile aferente in valuta de baza si sa le prezinte clientului in valuta acestuia.