De ce sa alegi
modulul Service din
SeniorXRP?

Eficientizeaza livrarile, redu timpul de raspuns si minimizeaza costurile cu ajutorul modulului de Service integrat cu zonele de CRM, vanzari, stocuri, achizitii, contabilitate si raportare financiara. Avand vizibilitate completa asupra activitatii clientilor, poti imbunatati experienta generala si satisfactia acestora pentru a avea castiguri recurente mai mari si pentru o obtine avantaje competitive. Fiind web-based si accesibil de pe mobil, SeniorXRP este ideal pentru angajatii din teren.

Care sunt beneficiile pe care ti le ofera
modulul de Service:

seniorxrp-colaj-device-uri-2019
Aloca eficient activitatile
  • Inregistreaza rapid nevoile de service si acceseaza informatiile cu privire la clienti, istoricul produselor sau resurse
  • Scurteaza timpul dintre primirea solicitarii si alocarea taskului
Urmareste resursele
  • Urmareste angajamentele de resurse
  • Aloca fiecarui task cele mai bune resurse disponibile
  • Genereaza automat ordine de lucru
Optimizeaza planificarile
  • Planifica oamenii potriviti, la momentul potrivit, cu abilitatile potrivite pentru activitatea respectiva
  • Foloseste calendarul de planificare pentru a crea planificari zilnice sau saptamanale in mod automat sau cu ajutorul instrumentelor drag & drop.

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.

Cateva dintre functionalitatile
modulului Service:

Planificare, Livrare si Call Center

Planificarea oamenilor potriviti, la momentul potrivit si cu abilitatile adecvate pentru a lucra eficient este o activitate gestionata rapid prin modulul de Service al SeniorXRP. Capteaza rapid nevoile de service si acceseaza informatiile despre clienti, istoricul produselor si resursele necesare pentru a scurta timpul dintre primirea apelului si alocarea taskului. Creeaza programari zilnice sau saptamanale, automat sau folosind instrumentele drag & drop in ecranul de expedieri, prin utilizarea culorilor pentru a identifica statusul fiecarei comenzi de service.

Planificare rute

Ofera un instrument puternic de optimizare a rutelor referitoare la intalnirile stabilite cu clientii, existand posibilitatea de filtrare a acestora in functie de diferite criterii. Rutele sunt reprezentate grafic in Google Maps pentru fiecare anagajat, impreuna cu listele de resurse necesare (echipamente sau masini). Afisarea grafica a rutelor informeaza vizual dispecerul cu privire la statusul comenzilor prin intermediul diferitelor culori, permitandu-i sa raspunda rapid si sa faca modificari asupra rutelor. Sistemul foloseste serviciile Google Maps pentru a optimiza ruta si a minimiza timpul de conducere. Pentru ca ruta este afisata pe dispozitivul mobil al utilizatorului, aceasta se va modifica pe masura ce conditiile din trafic se schimba.

Integrare harti

Foloseste cel mai popular furnizor de harti, cu o interfata familiara tuturor. Informatiile grafice despre locatie, timpul de condus si nu numai. sunt disponibile in timp real de oriunde. Modificarile rutei sunt retrasate imediat si disponibile pe dispozitivul mobil al utilizatorului.

Management service mobil

Tine angajatii conectati prin intermediul oricarui dispozitiv cu un browser sau cu aplicatia mobila instalata. Acestia vor putea sa acceseze informatii despre activitatea de service si date despre clienti de oriunde, oricand. Fiind un sistem ERP complet web, SeniorXRP poate rula pe orice tip de dispozitiv mobil. Acest lucru este important pentru companiile care vor laptopuri in loc de dispozitive mici, precum telefonul mobil.

Apeluri de service urgente

Foloseste instrumentele vizuale pentru a adauga solicitari de service neplanificate. Utilizatorul este informat cu privire la modul in care modificarile asupra rutelor planificate pot influenta echipa si, astfel, se pot descoperi cele mai potrivite variante. Trimite noua comanda de service direct catre dispozitivul mobil al tehnicianului.

Mentenanta echipamente

Inregistreaza intregul istroric al echipamentelor si masinilor instalate in locatia fiecarui client si urmareste piesele de schimb din stoc. SeniorXRP gestioneaza inregistrarile cu privire la echipamente pe parcursul tuturor etapelor, de la ofertare, comanda, livrare, instalare si apoi la activitatile de service in teren. Sunt stocate inclusiv informatiile despre producator, model, configuratie si pot fi planificate comenzi de mentenanta preventiva. Echipamentele de client pot fi asociate cu planificari recurente si contracte din CRM.

Management stocuri

In activitatea de service, sculele si piesele de schimb sunt alocate catre mai multe vehicule si depozite. Cu SeniorXRP poti avea control si urmari cu usurinta locatiile si costurile. Din moment ce stocurile si achizitiile sunt integrate, lipsurile pot duce la generarea de comenzi de reaprovizionare. Stocul poate fi setat la o anumita locatie, iar atunci cand piesele sosesc, dispecerul este alertat sa planifice interventiile de instalare.

Management contracte de service

Contractele recurente de service sunt o sursa importanta de venit. Vizibilitatea asupra datelor de innoire pentru fiecare contract in parte ajuta la pastrarea nivelului de venituri. Dashboardurile pot alerta echipa de service cu privire la contractele care urmeaza sa expire. Echipa ta poate crea si gestiona mai multe planificari de service pentru fiecare client in parte. Mai mult, intalnirile pot fi ajustate in permanenta prin folosirea calendarului de planificari de service pentru personal si resurse.

Management garantii

De obicei, managementul garantiilor este o activitate consumatoare de timp, insa foarte necesara. Cu SeniorXRP acest task este integrat in aplicatie. Stabileste oferte de garantie pentru clientii tai, specificand ce componente beneficiaza de garantie pentru a evita confuziile, erorile si obiectiile. Contractele multi-dimensionale (perioade diferite de garantie pentru diverse componente ale sistemului) permit urmarirea garantiilor, de la vanzare pana la reparatia din teren, specificand ce este acoperit si ce nu. Acest lucru asigura acuratetea procesului de facturare, imbunatatind satisfactia clientilor.

Dashboarduri si Business Intelligence

Toti utilizatorii sistemului pot fi la curent cu informatiile relevante pentru ei cu ajutorul componentei de Business Intelligence integrata in SeniorXRP. Personalizarea dashboardurilor se face cu usurinta, acestea permitand transformarea datelor brute in vizualizari intuitive. Astfel, se poate urmari progresul si se pot identifica trendurile in timp real.

Abordare de echipa a Vanzarilor si Service-ului

CRM este o parte componenta a SeniorXRP, perfect integrata cu celelalte module. De la marketing, la ofertare si instalare si apoi la serviciile de pe teren, informatiile despre clienti sunt stocate in acelasi loc si sunt vizibile pentru intreaga organizatie.

Urmarire costuri

Componenta de management al activitatii de service este destinata atat proiectelor de mici dimensiuni, cat si celor de amploare. Atunci cand instalarile sunt complexe (taskuri, oameni, echipamente), toate costurile (timp, materiale si cheltuieli) din fiecare faza a proiectului sunt urmarite in modulul de Proiecte. Poti compara costurile efective ale proiectului cu bugetele initiale sau cele revizuite in timp real.