De ce sa alegi modulul Service din SeniorXRP?
Modulul Service te ajuta sa gestionezi informatiile, resursele si activitatile din zona de Servicii, eficientizand o gama larga de operatiuni. Acesta include planificarea si programarea resurselor, urmarirea si optimizarea timpului si costurilor asociate, administrarea echipamentelor si a stocurilor necesare pentru prestarea serviciilor. Solutia iti permite sa imbunatatesti calitatea serviciilor oferite si sa cresti operativitatea, automatizand procese cheie din organizatie, incepand de la gestionarea comenzilor de service si alocarea sarcinilor de lucru si pana la informarile prin alerte despre stadiul proiectelor si nu numai.
Modulul de service este perfect integrat cu zonele de CRM, vanzari, stocuri, achizitii, contabilitate si raportare financiara, ceea ce contribuie la eficientizarea livrarilor, reducerea timpului de raspuns si la minimizarea costurilor. Avand vizibilitate completa asupra activitatii clientilor, poti imbunatati experienta generala si satisfactia acestora pentru a avea castiguri recurente mai mari si pentru o obtine avantaje competitive. Fiind web-based si accesibil de pe mobil, SeniorXRP este ideal pentru angajatii din teren.
Care sunt beneficiile pe care le obtii cu modulul de Service:
1. Aloci eficient activitatile
2. Urmaresti si gestionezi optim resursele
3. Optimizezi planificarile
4. Imbunatatesti procesul decizional si calitatea serviciilor
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.
Studiu de caz Video - Frigotehnica
"Servisam in aproximativ 1300 de locatii si avand in vedere complexitatea aplicatiilor pe care le facem, a aparut necesitatea de a automatiza procesele companiei. Astfel, am incheiat un parteneriat cu compania Senior Software, pentru a implementa SeniorXRP"
Adrian Neacsu, General Manager – Frigotehnica
Cateva dintre principalele functionalitati ale modulului ERP Service
Modulul Service, prin intermediul functionalitatilor multiple de care dispune, acopera o gama larga de activitati, incepand de la planificare intalniri si rute, captare nevoi de service si alocare resurse necesare pana la urmarire trasee, monitorizare resurse folosite si multe altele.
Planifica noi intalniri sau aloca resurse pentru sedintele programate. Vizualizeaza necesarul de resurse in functie de zi, saptamana sau luna si filtreaza calendarele pe baza cerintelor fiecarei programari. Imaginile, documentele si alte fisiere sunt copiate automat din ofertele de service in programarile de service, pentru a asigura un proces usor de transfer pentru tehnicienii de pe teren.
Poti crea programari zilnice sau saptamanale, automat sau folosind instrumentele drag & drop in ecranul de interventii, prin utilizarea culorilor, pentru a identifica statusul fiecarei comenzi de service. De asemenea, actualizeaza programarile tehnicienilor, permitandu-le sa inceapa si sa incheie intalniri pe teren, oferind in acelasi timp actualizari in timp real ale starii programului.
Planificarea oamenilor potriviti, la momentul oportun si cu abilitatile adecvate pentru a lucra eficient, este o activitate gestionata cu usurinta prin intermediul modulului de Service al SeniorXRP. Capteaza rapid nevoile de service si acceseaza datele despre clienti, istoricul produselor si resursele necesare, reducand astfel timpul dintre primirea solicitarii si alocarea sarcinii.
In activitatea de service, sculele si piesele de schimb sunt alocate catre mai multe vehicule si depozite. Cu SeniorXRP poti avea control si urmari cu usurinta locatiile si costurile. Din moment ce stocurile si achizitiile sunt integrate, din necesarul de materiale se pot genera automat comenzi de reaprovizionare. Stocul poate fi setat la o anumita locatie, iar atunci cand piesele sosesc, dispecerul este alertat sa planifice interventiile de instalare.
Foloseste cel mai popular furnizor de harti, cu o interfata familiara tuturor. Informatiile grafice despre locatie, timpul de condus si nu numai, sunt disponibile in timp real de oriunde. Modificarile rutei sunt retrasate imediat si accesibile pe dispozitivul mobil al utilizatorului.
Ofera un instrument puternic de optimizare a rutelor referitoare la intalnirile stabilite cu clientii, existand posibilitatea de filtrare a acestora in functie de diferite criterii. Rutele sunt reprezentate grafic in Google Maps pentru fiecare anagajat, impreuna cu listele de resurse necesare (echipamente sau masini). Afisarea grafica a rutelor informeaza vizual dispecerul cu privire la statusul comenzilor prin intermediul diferitelor culori, permitandu-i sa raspunda rapid si sa faca modificari asupra traseelor. Pentru ca ruta este afisata pe dispozitivul mobil al utilizatorului, aceasta se va modifica pe masura ce conditiile din trafic se schimba.
Tine angajatii conectati prin intermediul oricarui dispozitiv cu un browser sau cu aplicatia mobila instalata. Acestia vor putea sa acceseze informatii despre activitatea de service si date despre clienti, precum si istoricul acestora de oriunde si oricand. Fiind un sistem ERP complet web, SeniorXRP poate rula pe orice tip de dispozitiv mobil. Acest lucru este important pentru companiile care vor laptopuri in loc de dispozitive mici, precum telefonul mobil.
Ofera clientilor acces online la toate informatiile de care au nevoie. Portalul le permite sa vizualizeze si sa descarce facturi, cereri de oferte, extrase si alte documente. Tot prin intermediul portalului, clientii primesc actualizari legate de operatiunile de service si pot sa-si creeze singuri tichete de service si sa urmareasca statusul si istoricul lor.
Inregistreaza intregul istoric al echipamentelor si utilajelor instalate in locatia fiecarui client si urmareste piesele de schimb din stoc. SeniorXRP gestioneaza inregistrarile cu privire la echipamente pe parcursul tuturor etapelor, de la ofertare, comanda, livrare, instalare si apoi la activitatile de service in teren. Sunt stocate inclusiv informatiile despre producator, model, configuratie si pot fi planificate comenzi de mentenanta preventiva. Echipamentele de client pot fi asociate cu planificari recurente si contracte din CRM.
Stabileste oferte de garantie pentru clientii tai, specificand ce componente beneficiaza de garantie pentru a evita confuziile, erorile si obiectiile. Contractele multi-dimensionale (perioade diferite de garantie pentru diverse componente ale sistemului) permit urmarirea garantiilor, de la vanzare pana la reparatia din teren, specificand ce este acoperit si ce nu. Acest lucru asigura acuratetea procesului de facturare, imbunatatind satisfactia clientilor.
CRM este o parte componenta a SeniorXRP, perfect integrata cu celelalte module. De la marketing, la ofertare si instalare si apoi la serviciile de pe teren, datele despre clienti sunt stocate in acelasi loc si sunt vizibile pentru intreaga companie.
Utilizeaza panourile laterale din programul informatic, pentru o vizualizare rapida si completa a principalelor date cheie ale proiectului, fara a iesi din fereastra curenta. Astfel, poti vizualiza cu usurinta detaliile relevante ale oricarei inregistrari selectate cu panourile laterale standard preinstalate sau personalizate pentru diferite utilizari si roluri.
Cu SeniorXRP generezi facturi pe baza estimarilor sau a datelor reale si grupezi documentele financiare in functie de serviciile specifice solicitate, de perioada sau de comanda clientului. Definesti cu usurinta diferite reguli de facturare, in functie de client si de tipul de comanda de service. Aceasta functionalitate iti ofera posibilitatea de a incepe facturarea contractului la debutul perioadei cu tarif fix, in functie de timp si materiale.
Simplifica urmarirea costurilor prin legarea facturilor de furnizor la intalnirile de service din teren. Astfel, poti sa vezi costurile reale pe fiecare activitate desfasurata in teren.
Vizibilitatea asupra datelor de innoire pentru fiecare contract in parte ajuta la pastrarea nivelului de venituri. Dashboardurile pot alerta echipa de service cu privire la contractele care urmeaza sa expire. Echipa ta poate crea si gestiona mai multe planificari de service pentru fiecare client in parte. Mai mult, intalnirile pot fi ajustate in permanenta prin folosirea calendarului de planificari de service pentru personal si resurse.
Imbunatatesti capacitatea de utilizare, oferind flexibilitate cu ajutorul scenariilor de afaceri unice cu campuri definite de utilizator. Poti sa adaugi informatii suplimentare fata de campurile standard ale sistemului.
Toti utilizatorii sistemului pot fi la curent cu informatiile relevante pentru ei cu ajutorul componentei de Business Intelligence integrata in SeniorXRP. Personalizarea dashboardurilor se face cu usurinta, acestea permitand transformarea datelor brute in vizualizari intuitive. Astfel, se poate urmari progresul si se poate identifica orice schimbare din piata in timp real.