Modul CRM integrat nativ in ERP
Ce este un sistem CRM ERP?
Modulul de management al relatiilor cu clientii (CRM-ERP) din SeniorXRP este conceput avand in vedere doua obiective importante: consolidarea unor relatii puternice, productive si pe termen lung cu clientii si fidelizarea lor prin experiente superioare in fiecare etapa a colaborarii.
Prin modulul CRM-ERP, companiile colecteaza, coreleaza si analizeaza toate informatiile despre clienti si parteneri, inclusiv interactiunile cu reprezentantii companiei, achizitiile, solicitarile de servicii, ofertele si multe altele.
Pe scurt, modulul CRM-ERP din platforma SeniorXRP gestioneaza relatiile cu clientii, incepand de la primul contact cu prospectii pana la etapele post-vanzare.
Despre modulul CRM ERP
Modulul CRM (Customer Relationship Management) disponibil in platforma SeniorXRP de la Senior Software gestioneaza clientii potentiali, contactele, oportunitatile, conturile de clienti si toate interactiunile cu clientii de pe parcursul colaborarii.
Modulul CRM din ERP este un instrument puternic de management al relatiilor cu clientii, pentru companii de toate dimensiunile si din toate industriile.
CRM-ERP ajuta la imbunatatirea serviciilor pentru clienti, ceea ce duce la sporirea satisfactiei si la fidelizarea acestora, determinand astfel cresterea profitabilitatii.
Software CRM ERP pentru comunicare interdepartamentala eficienta
Management relatii clienti cu modul ERP CRM
CRM este parte integrata a sistemului de management al resurselor intreprinderii (ERP), prin intermediul caruia companiile gestioneaza baza de date a clientilor intr-o solutie unica si completa pentru fiecare departament, dupa cum urmeaza:
De asemenea, modulul CRM poate fi folosit de catre toate departamentele companiei pentru a stoca datele clientilor (contacte, informatii despre clienti potentiali, solicitari, e-mailuri si multe altele), pe tot parcursul procesului de lucru, de la stadiul de prospectare pana la incheierea vanzarii.
Obtine vizibilitate asupra tuturor informatiilor cheie pentru managementul relatiilor cu clientii!
Informatii financiare integrate, marketing, vanzari si servicii, pentru o imagine completa asupra afacerii.
Modul CRM integrat in SeniorXRP - 4 caracteristici esentiale
Integrarea modulului CRM in solutia ERP web-based - SeniorXRP - are ca rezultat o baza de date unica in care informatia poate fi accesata de catre fiecare angajat cu un singur click, in orice moment al zilei si de pe orice dispozitiv.
Astfel, datele cu privire la contabilitate, vanzari, productie, distributie, service pe teren, constructii si multe altele sunt stocate, gestionate, sincronizate, analizate si distribuite in timp real, intr-un sistem unic si centralizat.
Date corecte, complete si vizibilitate asupra situatiei clientilor prin modulul CRM-ERP
Baza de date unica ofera angajatilor din intreaga organizatie o vedere consolidata a inregistrarilor clientilor. Angajatii au acces la oferte, facturi si situatii de suport clienti, care sunt disponibile intr-un singur soft. Totodata, prin intermediul unei solutii integrate CRM-ERP, este posibila:
- urmarirea cheltuielilor si veniturilor asociate campaniilor de marketing;
- analiza clientilor potentiali si a timpului de raspuns al acestora;
- analiza livrarii campaniilor prin e-mail marketing (click-uri, deschideri, dezabonari);
- raspunderea in timp real la solicitarile clientilor pe parcursul ciclului de vanzare (inclusiv estimarea si planificarea cererii);
- transmiterea informatiilor catre fiecare membru al echipei si multe altele.
Oferte de vanzari integrate din softul ERP
Utilizatorii pot crea mai multe oferte pentru o singura oportunitate, iar atunci cand o oferta este acceptata, se poate realiza vanzarea si factura in baza ofertei create.
De asemenea, utilizatorii au acces la stocuri, costuri si preturi care se bazeaza pe datele furnizate de softul ERP, iar informatiile despre adrese pentru persoane de contact (chiar si in situatiile unde exista mai multe adrese pentru un singur contact) sunt transmise in timp real.
Citeste si: 7 beneficii ale integrarii modulului CRM in ERP
Portal de self-service pentru clienti din CRM-ERP
Portalul self-service asigura comunicarea directa intre companie si clienti si un mod mai eficient de lucru cu acestia.
Clientii au acces 24/7 la informatiile din contul lor si la documente, primesc materiale de marketing si materiale informationale, pot plasa comenzi de vanzare sau pot face solicitari de service direct din portal.
Functionalitati sistem ERP-CRM integrat
Automatizarea vanzarilor
Ofera o imagine completa a oportunitatilor si contactelor, in baza carora pot fi luate decizii informate de vanzare si automatizeaza intregul flux de vanzari.
Marketing integrat
Gestioneaza clientii potentiali, imbunatateste conversiile, masoara performanta campaniilor, identifica investitiile cu cea mai mare rata de recuperare a investitiei si creste productivitatea angajatilor.
Automatizare service si suport
Reduce timpii de raspuns si costurile de suport, imbunatateste satisfactia clientilor si creste acuratetea facturarii, prin automatizarea si centralizarea activitatilor de service si suport.
Management proiect
Planifica si creeaza proiecte cu ajutorul sabloanelor predefinite sau importate, gestioneaza resursele si programeaza activitatile, avand optiunea de a anexa documente specifice in orice format.
Avantaje integrare CRM-ERP
- Sincronizare perfecta a informatiilor: de la marketing si vanzari, pana la livrare si suport post-vanzare, informatiile despre clienti sunt mereu la zi si exacte.
- Management integrat: ofera o vedere consolidata a tuturor inregistrarilor clientilor intr-o singura baza de date, prin acces la oferte, facturi si cazuri de asistenta / suport.
- Vizibilitate: tablourile de bord si rapoartele ofera date exacte despre vanzari in timp real.
- Servicii proactive: reduce timpii de raspuns si imbunatateste satisfactia clientilor, prin anticiparea nevoilor acestora si prin identificarea oportunitatilor de vanzare.
- Marketing automatizat: instrumentele de automatizare a marketingului ajuta la gestionarea clientilor potentiali, la imbunatatirea conversiilor si la masurarea performantei campaniilor.
- Self service clienti: clientii au acces la informatii despre toate interactiunile lor cu compania. Acestia pot urmari comenzile, pot verifica soldurile datorate si platile efectuate.
- Partajare informatii: clientii au acces 24/7 la continut relevant, inclusiv materiale de marketing, educationale, ghiduri de utilizare si intrebari frecvente.
Afla mai multe detalii despre platforma SeniorXRP!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la productie, achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.