Marketing
& Vanzari

Gestioneaza campaniile de marketing si identifica cele mai profitabile metode de generare a lead-urilor. Ofera-le echipelor de vanzari informatii complete despre interactiunile cu prospectii si creste eficienta actului de vanzare.

Service
& Suport

Diminueaza timpul de raspuns la solicitarile clientilor, creste satisfactia acestora, redu costurile de suport si imbunatateste acuratetea procesului de facturare.

Portal
clienti

Ofera-le clientilor acces 24/7 la informatiile cu privire la comenzi, facturi, solduri, solicitari de suport si nu numai, prin intermediul unui portal online de tip self-service.

De ce sa alegi modulul CRM din SeniorXRP?

CRM integrat cu XRP

Componenta CRM este integrata nativ in sistemul XRP si nu este doar un modul integrat partial. Din etapa de marketing, pana la ofertare, vanzare, livrare si suport post-vanzare, datele despre clienti sunt mereu actualizate si corecte.

Gestiunea integrata a datelor despre clienti

Accesul facil la oferte, facturi sau incidente ii ofera fiecarui membru al echipei vizibilitate completa asupra tuturor activitatilor si inregistrarilor cu privire la clienti, acestea fiind gestionate in cadrul aceleasi baze de date.

Vizibilitate

Dashboard-urile si rapoartele ofera in timp real informatii despre vanzari pentru a ajuta echipa sa gestioneze previziuni, oferte si rezultate. Poti comunica si colabora eficient cu clientii prin intermediul portalului de clienti.

Care sunt beneficiile pe care ti le ofera
modulul CRM?

Control total asupra afacerii

Ai vizibilitate completa asupra afacerii tale pentru ca datele financiare, de marketing, vanzari si service sunt perfect integrate. Poti afla rapid care clienti sunt profitabili si care nu.

Informatii la indemana clientilor

Da-le acces clientilor la informatiile dorite cu privire la situatia financiara si solicitarile trimise prin intermediul Portalului de clienti.

Cultiva spiritul de echipa

Impartaseste informatia pentru a construi spiritul de echipa in cadrul echipelor care interactioneaza cu clientii. Toate departamentele au acces la aceleasi informatii si pot colabora cu usurinta.

Creste calitatea serviciilor oferite clientilor

Raspunde in cel mai scurt timp la cererile clientilor in orice etapa a procesului de vanzare - de la primul contact, pe parcursul proceselor de vanzare, livrare, facturare, pana la solicitarile de service post-vanzare. Creeaza mai multe oferte pentru aceeasi oportunitate, iar odata ce clientul a acceptat oferta, genereaza direct din aceasta comanda de vanzare si factura.

Functionalitatile modulului CRM

Automatizarea fortei de vanzare

Ofera vizibilitate completa asupra oportunitatilor si contactelor pentru a aduce la cunostinta echipei toate interactiunile care ar putea influenta deciziile de vanzare. Imbunatateste eficienta prin intermediul proceselor automate de alocare a clientilor potentiali si gestionare a vanzarii.

Marketing integrat

Gestioneaza clienti potentiali, imbunatateste rata de conversie, masoara performanta campaniilor de marketing, comunica cu contactele si imbunatateste productivitatea. Echipele de marketing pot obtine clienti potentiali prin intermediul formularelor online, prin reclame, emailing direct sau evenimente. Pot trimite oferte personalizate prin email si in final identifica cele mai bune canale de obtinere de clienti potentiali calificati.

Automatizare Service & Suport

Redu timpul de raspuns la incidente, imbunatateste satisfactia clientilor, redu costurile de suport si creste acuratetea procesului de facturare. Incidentele pot fi create automat prin intermediul unui formular online sau inregistrate manual in sistem. Mai departe acestea pot fi alocate prin fluxuri automate de alocare catre persoanele in masura sa le rezolve. Prin integrarea cu modulul financiar este asigurata acuratetea procesului de facturare.

Portal clienti self-service

Ofera-le clientilor acces 24/7 la informatii despre costuri, incidente nou create sau actualizari ale incidentelor trecute prin intermediul unui portal online self-service.

Integrare cu Outlook

Aceasta integrare are in vedere toate email-urile trimise sau primite in Outlook. Cauta clienti potentiali, contacte sau angajati existenti in CRM si permite accesul printr-un singur click catre entitatea vizata. Pot fi creati clienti potentiali sau contacte noi direct din Inbox; pot fi create oportunitati sau incidente asociate cu contacte existente; poti inregistra activitati si atasa continut de tip email in CRM.