Functionalitatea de management al stocurilor iti permite sa gestionezi eficient procesul de distributie, pentru ca iti ofera control permanent asupra locatiei stocurilor si a costurilor acestora.
De la receptia marfurilor in depozit pana la gestionarea loturilor/numerelor de serie, a metodelor de evaluare sau a inregistrarilor contabile aferente, SeniorXRP acopera intregul flux de lucru, oferind trasabilitate si acuratete tranzactiilor.
SeniorXRP este potrivit specificului oricarei afaceri
pentru ca poate gestiona:
Depozite multiple
Gestioneaza depozite multiple cu cantitati, alocari si costuri specifice locatiei. Redistribuie stocurile de la un depozit central catre alte depozite in mod automat la receptia marfurilor. Aloca drepturi de acces specifice catre fiecare depozit pentru a determina cine poate accesa informatia si introduce tranzactii.
Numere de lot si de serie
Urmareste stocurile dupa numarul de lot sau serie. Aloca sau adauga numere de lot/serie la receptie, livrare sau asamblare. Asociaza metode de evaluare specifice articolelor la numerele de serie pentru a urmari costuri dupa anumite criterii.
Metode de evaluare multiple
Foloseste costul standard, media, FIFO, sau metode specifice articolelor. Selecteaza o metoda diferita de evaluare pentru fiecare articol in parte. Fa ajustari directe la costuri si inventare folosind rapoartele si interogarile generale.
Care sunt beneficiile cheie?
Vizualizezi, modifici si analizezi stocurile folosind orice browser web. Restrictionezi accesul la stocuri, la nivel de articol sau depozit.
Onorezi contractele si comenzile, asa cum ai promis, pentru ca ai acces in timp real la nivelurile stocurilor si preturile specifice clientilor.
Urmaresti in mod corect costurile bunurilor vandute sau cele aferente stocarii.
Creezi inregistrari contabile direct din tranzactiile cu stocuri.
Economisesti timp cu introducerea datelor cu subarticole si ecrane flexibile.
Reduci numarul de erori prin stabilirea unor valori implicite pentru conturi, subconturi, metode de evaluare, numere de lot si serii, locatii de stocare si subarticole.
Analizezi in detaliu informatiile din trecut si poti prevedea nevoile viitoare cu ajutorul rapoartelor si dashboardurilor din aplicatie.
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.
Cateva functionalitati specifice
managementului stocurilor
Date de expirare
Stabileste tarife distincte de facturare in functie de activitatea desfasurata, de angajat, client sau tipul de proiect realizat.
Coduri de motiv pentru tranzactii
Angajatii de pe teren, subcontractorii si nu numai pot sa transmita cu usurinta ordine de lucru, fise de pontaj etc, de oriunde s-ar afla.
Transferuri in doi pasi
Compara cu usurinta costurile efective cu cele initiale sau cele revizuite si previzionate pe fiecare perioada in parte.
Controlul locatiilor
Specifica tipurile de articole si tranzactii permise, prioritatea de picking si costul per locatie.
Costuri de transport
Aloca manual sau automat costuri de livrare la nivel de comenzi de vanzare, transporturi sau facturi.
Automatizarea comenzilor de achizitie
Genereaza automat comenzi de achizitie, pe baza nivelului stocurilor si a algoritmilor de reaprovizionare. Comenzile ajung la furnizor cu cel mai bun pret si interval de livrare.
Discounturi si Promotii la comenzile de vanzare
Gestioneaza politici complexe de preturi si discounturi, inclusiv discounturile de volum sau discounturile multiple per articol. Mentine politicile comerciale in cazul modificarii preturilor.
Ierarhii pe clase de articole
Creeaza clase de articole folosind o ierarhizare arbore cu relatii de tip parinte-copil si defineste clasele implicite pentru articolele stocabile si nestocabile.
Intregrare cu modulul CRM
Transforma oportunitatile din CRM in comenzi de vanzare fara a reintroduce informatiile despre preturi si discounturi. Angajatii din departamentul de relatii cu clientii pot localiza cu usurinta comenzile pentru a verifica statusul livrarii.
Subarticole
Simplifica urmarirea si raportarea prin separarea articolelor in subcategorii precum marime, culoare si stil. Asociaza costuri si informatii referitoare la calitate, in mod separat pentru fiecare subarticol.
Articole matrice
SeniorXRP ofera functionalitati avansate de gestiune a articolelor de tip matrice, optimizand toate procesele din ciclul de viata al unui articol prin automatizarea si simplificarea operatiunilor.