Ce inseamna integrare nativa si conectivitate end-to-end?

Inovatiile tehnologice produc schimbari majore in mediul economic, iar antreprenorii sunt in permanenta cautare de solutii de management care le permit sa fie cu un pas inaintea competitiei. Astfel, nevoia unui soft de tip ERP, care sa livreze un nou nivel de performanta, devine de necontestat, iar acest nivel este strans legat de integrare si interconectare.

Un sistem integrat de management al afacerii reuneste intr-o platforma comuna toate procesele si activitatile unei organizatii, scopul sau fiind optimizarea si eficientizarea operatiunilor.

Daca in trecut fiecare componenta a afacerii utiliza propriul sistem, iar compania ajungea sa aiba mai multe aplicatii neintegrate, in prezent acestea au fost transformate in module ale aceluiasi sistem, impartind o baza de date comuna si fluxuri de lucru multi-departamentale.

erp system in era digitala erp solutie erp sistem erp

Integrarea nativa a modulelor unei aplicatii software asigura o legatura directa intre ele, acestea fiind concepute sa functioneze impreuna. Astfel, fiecare face ceea ce stie mai bine, iar integrarea asigura navigarea usoara si comunicarea eficienta intre diferitele componente ale afacerii.

Conectivitatea end-to-end sau interconectarea unei afaceri se refera la accesul tuturor oamenilor dintr-o companie la toate resursele si procesele interne, in timp real, de oriunde si oricand.

Astfel, toate sistemele software acceseaza aceeasi baza de date, toate departamentele comunica usor si rapid intre ele, membrii echipei din toate punctele de lucru ale organizatiei au capacitatea de a accesa in orice moment si din orice loc informatiile care ii intereseaza, iar schimbul de date se face rapid si de la distanta.

SeniorXRP – o singura platforma ERP system web based pentru intreaga afacere

Eliminarea barierelor de comunicare si de interactiune reprezinta noul nivel de performanta in afaceri.

De la prima aparitie a sistemelor ERP web, acestea au devenit un must-have pentru companiile care urmaresc sa acceseze informatia de care au nevoie, oricand si de oriunde.

Mai mult, disponibilitatea sistemelor ERP in Cloud a facut posibila stocarea si gestionarea unui volum imens de date in conditii ridicate de siguranta si la costuri reduse. De aici si pana la un sistem care nu doar gestioneaza integral toate resursele si operatiunile companiei, ci transforma fluxuri si procese segmentate pe departamente si puncte de lucru in operatiuni interconectate si unitare, a fost doar un pas.

Astfel, a aparut necesitatea unui sistem SeniorXRP, un sistem de tip ERP modular, cu functionalitati extinse, capabil sa gestioneze de la A la Z fluxuri de lucru complexe si sa se integreze usor cu orice alta aplicatie, facilitand o legatura stransa intre toate resursele si operatiunile dintr-o companie.

Modulele integrate din SeniorXRP (ERP system pentru fluxuri complexe de lucru)

In perioadele de tumult economic, o afacere interconeconectata are un avantaj competitiv considerabil. De unde vine acest avantaj? Din faptul ca dispune de o platforma unica ce ofera module integrate fiecarui utilizator din cadrul organizatiei.

Modulele SeniorXRP stau la baza unei afaceri interconectate. Pentru ca un business sa fie conectat la toate resursele si procesele interne, este necesar ca organizatia sa adopte o tehnologie mobila, moderna, eliminand sistemele invechite. Astfel, toti angajatii primesc acces la informatiile esentiale pentru ei, atunci cand au nevoie, indiferent de locatia in care se afla.

Modulele integrate asigura fluxul continuu de informatii intre sistemele si echipele din companie. Imposibilitatea de a comunica in timp real informatii esentiale este eliminata, iar procesele de lucru devin mai eficiente si mai flexibile.

De exemplu, companiile din zona de comert electronic care aleg un sistem ERP integrat nu se mai confrunta cu limitari in procesele si oportunitatile de cross-sell si up-sell. Un soft performant dispune de module integrate care adreseaza fiecare flux in parte si care sustin interconectarea sistemelor de eCommerce, contabilitate si managementul stocurilor.

Astfel, plasarea unei comenzi care se reflecta imediat in stocuri si existenta unui proces de reaprovizionare care include notificari automate la scaderile nivelulului de stoc disponibil reprezinta o procedura obisnuita in solutia SeniorXRP.

Cum arata un flux de lucru sustinut de modulele integrate din SeniorXRP

Acest mod de lucru optimizat s-a raspandit in toate industriile, nu doar in zona de eCommerce, ridicand standardul de eficienta inclusiv in afacerile din constructii, logistica, sanatate si nu numai. Sa luam un exemplu de flux de lucru inter-modular. Un distribuitor de electronice are 5 angajati in 5 departamente diferite: Marketing, Dispecerat, Contabilitate, Vanzari si Service. Fiecare dintre acestia lucreaza in birouri diferite, din locatii diferite.

Angajatul de la Marketing poate vedea in modulul CRM toate lead-urile create in ultimele 90 de zile. Creeaza un lead nou si il califica extrem de usor.
Reprezentatul de vanzari preia lead-ul. Avand acces la sistemul SeniorXRP de oriunde s-ar afla, acesta poate vedea ca are un nou lead calificat in asteptare. Dupa ce contacteaza potentialul client si confirma faptul ca acesta vrea sa comande un produs care include si instalarea, va transforma lead-ul intr-o oportunitate.
Odata ce informatiile necesare (in acest caz cele legate de materiale si instalare) au fost incarcate in sistem, reprezentantul de vanzari creeaza rapid o comanda de service in SeniorXRP. Si cum instalarea este urgenta, reprezentatul de vanzari notifica dispecerul despre acest lucru.
Echipa de Service este anuntata in timp real de aceasta comanda si de faptul ca cererea este urgenta. Dispecerul primeste comanda si cu un singur click poate stabili o intalnire. Mai mult, poate planifica activitatea si aloca tehnicianul potrivit pentru executia lucrarii. Tehnicianul va primi direct pe teren notificarea cu privire la noua lucrare planificata.
Mai departe, reprezentatul din teren acceseaza SeniorXRP de pe dispozitivul mobil pentru a vedea intalnirile programate si detaliile aferente. De asemenea, poate adauga informatii cu privire la durata lucrarii, ora la care a inceput si finalizat lucrarea, timpul petrecut pe traseu, etc si poate inregistra semnatura clientului sau incasa debite.
Dupa ce a finalizat lucrarea, tehnicianul trimite fisa de pontaj la dispecer pentru a-si primi salariul. Dispecerul primeste instant fisa de pontaj, o verifica si o aproba rapid pentru ca are acces la toate informatiile cu privire la activitatea din teren. Din cateva clickuri ii poate face plata corecta reprezentatului din teren.
In acest punct, dupa ce au fost verificate si actualizate toate preturile si detaliile, comanda de service poate fi inchisa, iar reprezentantul de vanzari va genera o comanda de vanzare care va cuprinde toate produsele si serviciile oferite clientului.
Ulterior, direct din comanda de vanzare, va putea genera factura pe care o trimite clientului din ERP, prin email. Dupa ce este acceptata de client, acesta va realiza plata. Toate informatiile referitoare la facturi si plati pot fi accesate cu usurinta, din acelasi sistem, de catre departamentul contabil, pentru a fi verificate si validate.

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.