De ce sa alegi modulul Service din SeniorXRP?
Conceput special pentru afacerile ce desfasoara activitate de service / mentenanta, modulul Service te ajuta sa automatizezi si sa optimizezi procesele de lucru. Solutia dispune de flexibilitate si functii moderne, capabile sa usureze activitatea echipelor ce lucreaza in deplasare si sa te ajute in gestionarea optima si completa a informatiilor, sarcinilor de lucru si resurselor, integrand perfect operatiunile de service din teren cu back-office-ul.
Componenta mobila a sistemului iti permite urmaresti in timp real operatiunile executate la clienti, costurile, timpii de lucru si nu numai. In plus, echipele din teren pot sa acceseze, dar si sa introduca usor informatii de interes in sistem, date ce pot fi vizualizate rapid de catre sediul central.
Gestioneaza eficient operatiunile de mentenanta cu SeniorXRP!
Solutia pentru managementul operatiunilor de service este capabila sa acopere cu succes atat activitatile de instalare, cat si tipuri de mentenanta, realizand managementul optim al fiecarei etape de lucru.
Softul gestioneaza programul operatiunilor de mentenanta si cererile de reparare a defectiunilor, urmarind totodata piesele de schimb utilizate la fiecare instalatie sau echipament si nu numai. Tipurile de mentenanta gestionate cu modulul Service sunt:
Solutia te ajuta sa planifici eficient si din timp activitatile de tip inspectii, teste sau inlocuiri sistematice ale pieselor, prevenind avariile prin gestionarea corecta a acestor intretineri periodice. In cadrul sistemului poti stabili un plan specific pentru fiecare echipament in parte, odata cu bugetul necesar, iar programarile le poti face tinand cont de o serie de informatii relavante / particularitati, astfel incat aceste interventii sa se desfasoare in cele mai bune conditii.
Softul permite identificarea imediata si alocarea optima a operatiunilor de reparare a echipamentelor la care apar defectiuni, administrand si urmarind toate resursele necesare in acest sens. Astfel, utilajele sau echipamentele, ce fac obiectul acestui tip de mentenanta, sunt readuse rapid la starea optima de functionarea, reluandu-se procesele operationale inainte sa apara situatii dificil de gestionat. De asemenea, din sistem poti genera rapoarte complete privind istoricul interventiilor si poti realiza analize asupra costurilor de intretinere.
Cresti operativitatea prin acces rapid la date de interes si formare de legaturi
Datorita capabilitatilor de integrare si a componentei mobile, doua dintre elementele cheie de care dispune modulul Service, solutia SeniorXRP iti asigura acces neconditionat la datele care te intereseaza, imbunatatind productivitatea si viteza de lucru.
Sistemul preia cu acuratete si in timp real orice informatie relevanta pentru buna desfasurare a operatiunilor executate de tine si echipa ta si face conexiunile necesare pentru optimizarea diferitelor procese din companie. In acest mod, sunt eliminate erorile umane si aloci mai putin timp si resurse pentru derularea unor operatiuni cu privire la introducerea, transmiterea, validarea datelor pentru proiectele din teritoriu si nu numai.
INTEGRARE: Asigura fluidizarea datelor din companie prin conectarea tuturor zonelor de business
Modulul Service este perfect integrat cu zonele de CRM, vanzari, stocuri, achizitii, contabilitate si raportare financiara. Acest lucru permite fluidizarea fluxului de date, pastrarea acuratetei informatiilor introduse in sistem si o viteza mai mare in executarea operatiunilor de zi cu zi, fara a fi necesar sa utilizezi prea multe resurse.
Legaturile formate intre diferite zone de business fac posibila optimizarea unor activitati. Spre exemplu, procesul de aprovizionare devine mai eficient prin generarea automata a comenzilor de completare / aprovizionare stoc, ca urmare a notificarilor transmise de solutie cu privire la nivelul acestuia.
Alocarea rapida a pieselor / componentelor pentru fiecare interventie din teritoriu, pe baza informatiilor referitoare la stocul disponibil, sau gestionarea optima a cererilor de la clienti prin preluarea usoara a istoricului fiecarui proiect, datorita conectarii cu CRM - sunt alte exemple in acest sens.
APLICATIA MOBILA: Activitate neinterupta prin acces la date oricand si de oriunde
Sistemul te ajuta sa tii angajatii conectati prin intermediul oricarui dispozitiv cu un browser sau cu aplicatia mobila instalata. Acestia vor putea sa acceseze informatii despre activitatea de service si date despre clienti, precum si istoricul acestora de oriunde si oricand.
Fiind un sistem ERP complet web, SeniorXRP poate rula pe orice tip de dispozitiv mobil (telefon, tableta sau laptop).
Aplicatia este disponibila atat pe platformele IOS, cat si pe Android. Aceste capabilitati ale sistemului permit derularea mai eficienta a activitatii in teritoriu si cresterea nivelului de satisfactie al clientilor prin rezolvarea rapida si corecta a cererilor transmise.
Ce beneficii iti aduce modulul Service integrat in SeniorXRP?
Inregistrezi rapid nevoile de service si aloci eficient sarcinile
Accesezi usor datele legate de clienti, produse sau resurse
Planifici facil activitatile in calendar in mod automat sau prin drag & drop
Scurtezi timpul dintre primirea solicitarii si alocarea taskului
Ai control asupra activitatilor de service de oriunde si oricand
Generezi rapid fise de interventie si urmaresti angajamente de resurse
Aloci fiecarui task oamenii potriviti si cele mai bune resurse disponibile
Vizualizezi costurile reale pe fiecare activitate din teren
Monitorizezi si evaluezi simplu calitatea si eficacitatea serviciilor oferite
Valorifici la maxim echipamentele, flota si cresti productivitatea echipelor
Obtii perspective clare asupra nevoilor viitoare si iei rapid decizii potrivite
Imbunatatesti comunicarea atat intern, cat si in relatia cu partenerii / clientii
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.
FUNCTIONALITATI: Obtine un nou nivel de performanta cu modulul ERP Service!
Modulul ERP Service din SeniorXRP include multiple functionalitati, ce au la baza tehnologii de ultima generatie, menite sa te sustina in fiecare etapa pe care o presupune gestionarea operatiunilor de service / mentenanta.
Aceste functionalitati sunt necesare oricarei companii care desfasoara activitate de service in teren si doreste sa gestioneze eficient procesele de lucru de la A la Z, sa creasca performantele de business si sa ramana competitiva pe piata.
Solutia te ajuta sa creezi noi intalniri sau sa aloci resurse pentru sedintele programate in cadrul unui calendar.
Vizualizeaza necesarul de resurse in functie de zi, saptamana sau luna si filtreaza calendarele pe baza cerintelor fiecarei programari.
Imaginile, documentele si alte fisiere sunt copiate automat din ofertele de service in programarile de service, pentru a asigura un proces usor de transfer pentru tehnicienii care vor desfasura operatiunile de service din teren.
Poti crea programari, zilnice sau saptamanale, automat sau folosind instrumentele drag & drop in ecranul de expedieri, prin utilizarea culorilor pentru a identifica statusul fiecarei comenzi de service.
De asemenea, actualizeaza programarile tehnicienilor, permitandu-le sa inceapa si sa incheie intalniri pe teren, oferind in acelasi timp actualizari in timp real ale starii programului.
Planificarea oamenilor potriviti, la momentul potrivit si cu abilitatile adecvate pentru a lucra eficient este o activitate gestionata cu usurinta prin intermediul acestui modul din SeniorXRP.
Poti capta nevoile de service si accesa datele despre clienti in timp real, sistemul fiind capabil sa gestioneze istoricul produselor si resursele necesare si, astfel, reduci timpul dintre primirea solicitarii si alocarea sarcinii.
In activitatea de service, sculele si piesele de schimb sunt alocate catre mai multe vehicule si depozite.
Cu SeniorXRP poti avea control asupra acestora si poti urmari locatiile si costurile. In cazul de lipsa stoc sau stoc scazut, sistemul permite generarea automata de comenzi de aprovizionare / reaprovizionare.
Stocul poate fi setat la o anumita locatie, iar atunci cand piesele sosesc, dispecerul este alertat sa planifice interventiile de instalare.
Studiu de caz Video - Frigotehnica
"Servisam in aproximativ 1300 de locatii si avand in vedere complexitatea aplicatiilor pe care le facem, a aparut necesitatea de a automatiza procesele companiei. Astfel, am incheiat un parteneriat cu compania Senior Software, pentru a implementa SeniorXRP"
Adrian Neacsu, General Manager – Frigotehnica
Prin utilizarea serviciile Google Maps, solutia te ajuta planifici si sa filtrezi rutele in functie de diferite criterii, asigurand minimizarea timpilor de conducere. Rutele sunt reprezentate grafic pentru fiecare angajat, impreuna cu listele de resurse necesare.
Afisarea grafica a rutelor informeaza vizual dispecerul cu privire la statusul comenzilor prin intermediul diferitelor culori, permitandu-i sa raspunda rapid si sa faca modificari asupra traseelor, ce vor fi afisate imediat pe dispozitivul mobil al operatorului aflat in deplasare. Informatiile grafice despre locatie, timpul de condus si nu numai sunt disponibile in timp real de oriunde.
In cadrul sistemului poti inregistra intregul istoric al echipamentelor si masinilor instalate in locatia fiecarui client si poti urmari piesele de schimb din stoc.
SeniorXRP gestioneaza inregistrarile cu privire la echipamente pe parcursul tuturor etapelor, de la ofertare, comanda, livrare, instalare si apoi la activitatile de service in teren. Sunt stocate inclusiv informatiile despre producator, model, configuratie si pot fi planificate comenzi de mentenanta in functie de necesitati.
In plus, echipamentele de client pot fi asociate cu planificari recurente si contracte din CRM.
Solutia te ajuta sa stabilesti oferte de garantie pentru clientii tai, specificand ce componente beneficiaza de garantie pentru a evita confuziile, erorile si obiectiile.
Contractele multi-dimensionale (perioade diferite de garantie pentru diverse componente ale sistemului) permit urmarirea garantiilor, de la vanzare pana la reparatia din teren, specificand ce este acoperit si ce nu.
Acest lucru asigura acuratetea procesului de facturare, imbunatatind satisfactia clientilor.
Vizibilitatea asupra datelor fiecarui contract in parte ajuta la pastrarea nivelului de venituri. Dashboardurile pot alerta echipa de service cu privire la contractele care urmeaza sa expire.
Echipa ta poate crea si gestiona mai multe planificari de service pentru fiecare client in parte.
Mai mult, intalnirile pot fi ajustate in permanenta prin folosirea calendarului de planificari de service pentru personal si resurse.
Urmaresti usor progresul afacerii si identifici din timp anumite situatii, din piata sau din organizatie, esentiale pentru viitorul companiei. Sistemul permite transformarea datelor brute in informatii simplu de vizualizat si inteles, oferind o imagine clara asupra companiei si posibilitatea de a reactiona din timp, oricand situatia o cere.
In acest sens, solutia incorporeaza functii de Business Inteligence, care te ajuta sa obtii rapid rapoarte si analize necesare pentru a lua rapid deciziile potrivite de business. Datele de interes sunt usor de vizualizat in cadrul unor dashboarduri ce pot fi personalizate in functie de preferinte.
Poti utiliza panouri laterale standard sau personalizate din programul informatic pentru o vizualizare rapida si completa a principalelor date cheie ale proiectului, fara a iesi din fereastra curenta.
De asemenea, se pot configura campuri custom, prin care imbunatatesti capacitatea de lucru, solutia permitand adaugarea de informatii suplimentare fata de campurile standard ale sistemului in functie de necesitati.
Sistemul te ajuta sa oferi clientilor tai acces online la toate informatiile de care au nevoie.
Portalul le permite acestora sa plaseze comenzi, sa vizualizeze si sa descarce facturi si, totodata, sa-si urmareasca soldul deschis/total. In acelasi timp, clientii pot sa introduca tichete in portal, putand astfel sa gestioneze usor sesizarile si reclamatiile.
Tot prin intermediul portalului, clientii primesc actualizari legate de operatiunile de service si sa urmareasca statusul si istoricul lor.
Cu SeniorXRP ai posibilitatea sa generezi facturi pe baza estimarilor sau a datelor reale din sistem si sa grupezi documentele financiare in functie de serviciile specifice solicitate, de perioada sau de comanda clientului.
Poti defini diferite reguli de facturare, tinand cont de client si de tipul de comanda de service. In plus, solutia te ajuta sa urmaresti costurile prin legarea facturilor de furnizor (facturilor de achizitii) la intalnirile de service din teren.
Astfel, poti sa vezi costurile reale pe fiecare activitate desfasurata in teren.