Comenzi
online

Clientii nu mai depind de un consultant de vanzari si pot plasa comenzile 24/7 de oriunde s-ar afla. Mai mult, au acces la stocuri si preturi actualizate.

Situatie
cont

Din cateva clickuri, fiecare client isi poate verifica soldul, platile, scadentele, starea comenzilor si a livrarilor, sau pot actualiza datele de contact.

Management documente

Intr-o locatie sigura poti reuni toate materialele de marketing sau cele educative, politicile companiei sau diverse documentatii si le poti impartasi clientilor.

De ce sa alegi
Portal B2B din
SeniorXRP?

Un portal B2B, cunoscut si dupa denumirea de portal self service sau portal clienti, iti permite sa comunici mai eficient cu partenerii si sa le oferi o modalitate rapida de a-si accesa informatiile cu privire la contracte, date financiare, solicitari de suport etc.

Datorita integrarii cu SeniorXRP, datele din portal sunt tot timpul actualizate, iar toate informatiile cu privire la interactiunile clientilor ajung in aceeasi baza de date. De asemenea, poti reduce numarul de solicitari de suport oferind clientilor acces permanent la documentatii, manuale de utilizare si nu numai.

Beneficiile oferite prin
portalul B2B:

beneficiile unui portal b2b - dashboard sistem
Mereu online

Clientii pot plasa comenzi sau accesa informatiile cu privire la contul lor 24/7, oricand si de oriunde, fara sa fie necesar suportul prin apel telefonic sau e-mail.

Vizibilitate financiara

Ofera-le clientilor posibilitatea de a-si verifica singuri istoricul de documente, solduri, scadente, plati receptionate sau sume datorate.

Vanzare mai eficienta

Partenerii de business sau redistribuitorii pot vedea stocurile sau plasa comenzi - ceea ce accelereaza procesul de comanda si elibereaza echipele de vanzari.

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, selfservice sau logistica.

Cateva dintre functionalitatile disponibile in
Portal B2B:

Self Service 24/7

Utilizand portalul self service, clientii pot accesa informatiile despre cont, crea si gestiona incidente de suport, plasa si urmari comenzi online - fara a fi necesara comunicarea prin e-mail sau prin apel telefonic. Toate aceste servicii sunt disponibile 24/7.

Actualizare informatii clienti

Informatiile despre clienti sunt actualizate in mod automat, iar acestia pot vizualiza si actualiza imediat adresa companiei sau datele de contact, pentru a se asigura ca datele din sistem sunt la zi.

Management incidente

Clientii pot raporta incidente noi, care ajung instant in sistemul ERP - SeniorXRP. Ulterior le pot vizualiza, urmari statusul acestora si, la nevoie, pot oferi informatii suplimentare sau reactiva incidentele inchise.

Comenzi Online

Partenerii de afaceri pot utiliza portalul pentru a cauta produsele dorite si pentru a plasa comenzi 24/7. Apoi pot urmari statusul comenzii, livrarea si vizualiza factura.

Cataloage online

In cadrul portalului de self service, clientii au acces la produsele pe care le vinzi, insotite de imagini si descrieri. Tu controlezi ce produse sunt vizibile fiecarui utilizator si din ce depozit ii pot fi livrate.

Preturi actualizate si detalii privind stocurile

Stocurile si preturile sunt tot timpul actualizate deoarece portalul B2B pentru self service clienti este conectat la aceeasi baza de date ca SeniorXRP.

Management documente

Portalul reprezinta o locatie sigura prin intermediul careia le poti oferi continut important clientilor tai - precum documente de marketing sau tehnice - fara a fi nevoie sa construiesti o pagina web separata.

Baza de cunostinte

Scopul ei este sa gazduiasca diverse informatii, solutii sau intrebari frecvente. Aceste articole sunt create si publicate de specialistii din cadrul departamentului de suport si le ofera clientilor o modalitate sa gaseasca raspunsuri la intrebarile lor ori de cate ori doresc.