Diminueaza costurile si automatizeaza
intregul lant logistic
Functionalitatile de management al comenzilor de achizitie te ajuta sa reduci costurile si sa imbunatatesti relatia cu furnizorii, prin automatizarea si gestionarea centralizata a tuturor proceselor implicate.
Poti eficientiza procesul de achizitie pentru a asigura aprovizionarea constanta cu marfa in acelasi timp cu aplicarea politicilor comerciale si controlul operatiunilor.
Cu SeniorXRP poti:
Beneficii cheie ale componentei de management al comenzilor de achizitie:
Creeaza reguli de aprobare pentru tipul de comanda, informatiile despre furnizor, valoarea comandata sau alte detalii specifice comenzii de achizitie. Controleaza emiterea comenzilor printr-un flux de aprobare predefinit.
Genereaza comenzi de achizitie in functie de nivelul real al stocurilor si pe baza algoritmilor de reaprovizionare. Plaseaza comenzi la furnizorul care indeplineste cel mai bine cerintele de pret si data de livrare. Genereaza automat comenzi de achizitie de tip dropshipping din comenzi de vanzare deschise.
Automatizeaza intregul lant logistic prin eliminarea erorilor si a introducerii repetitive a datelor. Include in proces furnizorii sau departamentele de receptie, contabilitate si nu numai.
Urmareste datoriile catre furnizori - achitate partial, complet sau consolidate intr-o singura plata pentru mai multe comenzi de achizitie. Modifica preturile in timpul adaugarii facturii de furnizor, cu inregistrarea automata a variatiei in contabilitate.
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.
Functionalitati cheie
Plati partiale sau consolidate
Urmareste data la care sunt receptionate comenzile de achizitie. Acestea pot fi achitate partial, complet sau consolidate intr-o singura plata. Poti modifica informatiile despre preturi in timpul adaugarii facturii de furnizor, iar diferenta va fi inregistrata in contul de variatie aferent.
Urmarirea simplificata a articolelor
Gestioneaza coduri de articole diferite intre furnizori si sistemul tau. Aloca automat numere de serie sau de lot atunci cand receptionezi comenzile de furnizor.
Selectia furnizorilor si analiza performantei
Incarca liste de pret de la furnizori cu descrieri de produse, preturi si date de livrare. Informatiile cu privire la stoc, precum costuri, cantitati si intervale de livrare sunt actualizate de fiecare daca cand este receptionat un articol. Informatiile statistice sunt utilizate pentru a genera automat comenzi de achizitie si pentru a analiza performanta furnizorilor.
Adrese de livrare multiple
Adauga o locatie de livrare pentru fiecare linie de articol de pe o comanda achizitie in loc sa creezi mai multe comenzi.
Vouchere de plata automate
Creeaza automat vouchere de furnizor atunci cand marfurile sunt receptionate, pentru comenzi complete, partiale sau consolidate. Poti consolida mai multe plati intr-un singur voucher si poti introduce mai multe facturi pentru o singura plata.
Cost de plasare
Include livrarea, receptia, asigurarile si taxele in costul total al articolelor achizitionate. Costurile pot fi alocate folosind modalitati personalizate. Poti introduce facturi de costuri de plasare direct in sectiunea de furnizori si apoi le poti asocia cu articolele receptionate. Costurile de plasare sunt incluse automat in costurile de stocare ale articolelor.
Dropshipping
Creeaza livrari de tip dropshipping pentru a furniza marfa direct la locatia clientului. Poti crea livrari directe automat din comanda de vanzari sau le poti adauga manual, prin legarea unei comenzi de vanzare din ecranul de adaugare a comenzilor de achizitie. Dupa ce factura a fost adaugata pentru comanda de dropshipping, comanda de vanzari aferenta va fi lansata si va fi generata factura de client.
Auditare
Mentine un istoric complet al tuturor tranzactiilor de achizitie, inclusiv identitatea utilizatorilor care au adaugat sau au aprobat tranzactii si au modificat inregistrarile. Notele sau alte documente electronice pot fi atasate direct tranzactiilor.
Rapoarte si analize detaliate
Analizeaza si gestioneaza activitatea de achizitie printr-un set complet de ecrane de interogari si rapoarte de audit, cu posibilitatea de a merge in detaliu pana la tranzactia initiala.
Comenzi deschise
Agrega comenzi pentru a obtine discounturi pentru volum. Verifica automat comenzile deschise in lucru si, eventual, fa legatura catre ele.
Articole matrice
SeniorXRP ofera functionalitati avansate de gestiune a articolelor de tip matrice, optimizand toate procesele din ciclul de viata al unui articol prin automatizarea si simplificarea operatiunilor.