Acceseaza cu usurinta toate informatiile si datele generate de activitatea ta
Prin intermediul modulului ERP de management documente poti vizualiza contracte de vanzari, oferte de marketing, note, e-mailuri si alte tipuri de comunicari. Astfel, ai o sursa centralizata de documente de client, sabloane de e-mail, liste de pret, sabloane de contracte, imagini, videouri si alte documente, pentru ca intreaga organizatie sa aiba acces si sa poata utiliza acelasi set de materiale curente.
Sistemul de Management Documente le va permite angajatilor din departamentul de relatii cu clientii sa vizualizeze documente legate de comenzi in timpul unei conversatii telefonice cu un client, putand astfel sa rezolve rapid diverse probleme. Solutia software poate eficientiza procesele interne in departamentele de resurse umane, contabilitate sau relatii cu clientii, eliminand timpul in plus necesar pentru a cauta sau verifica documentele sursa.
Care sunt beneficiile pe care ti le ofera modulul de Management Documente?
Le oferi clientilor o experinta unica de vanzare, pentru ca toti angajatii au acces la intregul istoric al relatiei cu acestia.
Nu mai pierzi timp si implicit bani cautand documentele dorite in diverse locatii.
Imbunatatesti modul de lucru al angajatilor, pentru ca poti stoca diverse proceduri si instructiuni de lucru intr-un wiki.
Imbunatatesti comunicarea cu furnizorii si partenerii, pentru ca ai posibilitatea sa anexezi diverse contracte sau facturi originale direct la entitatile aferente acestora.
Soft pentru managementul documentelor
SeniorXRP ofera functionalitati avansate de gestionare a unei game variate de documente, impreuna cu versiunile acestora. De exemplu, poti anexa o imagine a unui articol stocabil la inregistrarea aferenta acestuia din modulul de Stocuri, o copie scanata a unor instructiuni scrise de mana la un formular de introducere a datelor sau o copie a unei facturi originale de la un furnizor la ajustarea creditului. Ulterior le poti gestiona si urmari cu usurinta.
Ce poti face cu documentele salvate in SeniorXRP?
- Deschide pentru a edita diverse detalii
- Cauta dupa diverse criterii
- Sorteaza si filtreaza din orice tabel sau entitate
- Actualizeaza cu noi versiuni
- Vizualizeaza diferitele versiuni ale acestora
- Vizualizeaza la ce entitati sunt anexate
- Obtine un link catre acestea
- Configureaza accesul catre acestea
- Sterge o versiune sau intregul fisier
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.
Wiki in SeniorXRP
Wiki din SeniorXRP este un hub de stocare a informatiilor, destinat atat utilizatorilor interni, cat si externi. SeniorXRP iti permite sa creezi cu usurinta wikiuri personalizate care faciliteaza schimbul de informatii in cadrul echipelor de proiect, in cadrul si intre departamente sau cu utilizatori din afara organizatiei.
Prin intermediul wikiurilor poti partaja manuale de politici si proceduri de lucru, planuri de business, planuri individuale, liste de taskuri si alte documente actualizate frecvent.
Ce caracteristici iti ofera functionalitatea Wiki?
- Acces imediat la informatii de interes
- Optiuni de securitate variate, inclusiv drepturi de acces pe mai multe niveluri bazate pe rolurile de utilizator
- Proceduri de aprobare configurabile
- Cautare rapida prin cuvinte cheie sau cautare integrala a unui anumit wiki
- Controlul versiunii articolului
- Gestionarea fisierelor anexate
Unde sunt stocate documentele?
In mod implicit, fisierele salvate in SeniorXRP sunt stocate in baza de date a sistemului.
In functie de preferintele companiei, acestea pot fi stocate si in afara bazei de date a SeniorXRP, fie local, pe un computer unde ruleaza sistemul, fie in cloud.
Managementul documentelor - esential pentru companiile din industriile reglementate
Daca faci parte dintr-o industrie reglementata, stii ca managementul rapid al datelor si al documentelor se poate complica rapid.
Fiind integrat in sistemul ERP, in industrii precum productia farmaceutica sau de dispozitive medicale, modulul de Management Documente creeaza o legatura clara intre un eveniment tranzactional (comanda de client, livrare, retur) si documentele sursa, unde sunt inregistrate detaliile tranzactiei. Aceasta capabilitate poate fi esentiala atunci cand se descopera anumite probleme ale produselor.
Retragerea produselor de pe piata este intotdeauna dificila, dar atunci cand este necesara, este esential sa fie realizata cat mai repede, pentru a nu periclita imaginea companiei. Intr-o situatie de retragere a produselor, abilitatea de a identifica rapid un produs sau un transport care trebuie retras, comunicarea clara cu clientii precum si livrarea imediata a produselor inlocuitoare sau returnarea banilor, pot reprezenta diferenta intre o simpla neintelegere sau un esec al companiei.
Chiar daca un sistem ERP ofera trasabilitate, gasirea documentelor detaliate care sa permita investigarea adecvata si rezolvarea problemei poate dura ore sau chiar zile.
Un sistem ERP care are integrat un modul de Management Documente ii permite unei companii sa gestioneze cautari complexe pentru a identifica un lot sau un transport care trebuie retras, si va facilita comunicarea imediata cu retailerii, producatorii si clientii, precum si expedierea retururilor, testarea, repararea, inlocuirea sau distrugerea stocului care nu poate fi reparat.