Ce este transformarea digitala?
Digitalizarea proceselor de lucru reprezinta un instrument puternic pentru companiile care doresc sa se adapteze rapid si usor la noile tendinte de lucru si sa ramana competitive intr-un mediu de afaceri plin de provocari.
In procesul de transformare digitala a unei companii este nevoie de un sistem agil de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) care sa integreze toate activitatile, de la vanzari si gestionarea clientilor pana la inventariere si management financiar-contabil.
Sistemul ERP ofera o viziune de ansamblu asupra afacerii si are capacitatea sa optimizeze toate procesele de business, ajutand companiile sa isi atinga obiectivele de transformare digitala si oferind numeroase oportunitati de dezvoltare.
Transformarea digitala se refera la procesul de utilizare a tehnologiilor digitale in vederea crearii de noi procese de business. Digitalizarea are ca scop imbunatatirea serviciilor oferite si atingerea obiectivelor, prin indeplinirea cerintelor pietei.
De ce este nevoie de transformarea digitala a afacerilor?
Transformarea digitala a companiilor contribuie la: cresterea veniturilor, eficientizarea proceselor organizationale, imbunatatirea relatiei cu clientii, cresterea portofoliului de produse si servicii, consolidarea relatiilor cu proprii angajati si cu partenerii.
Cum contribuie softul ERP la transformarea digitala a unei companii?
Un soft ERP combina module de analiza si automatizari, care stimuleaza productivitatea si eficientizeaza procesele operationale.
Sistemul ERP are un impact important asupra transformarii digitale, avand capacitatea de a aduce schimbari majore in diferite procese de business. Implementarea unei solutii ERP simplifica functii cheie ale afacerii, cum ar fi managementul financiar, contabilitatea si controlul stocurilor.
ERP permite centralizarea informatiilor si imbunatateste colaborarea dintre departamente. Prin intermediul programului ERP pot fi gestionate diferite activitati ale companiei, dintr-o singura locatie.
ERP - sistem unic cu multiple avantaje:
Sistem ERP de ultima generatie – SeniorXRP
SeniorXRP este o platforma flexibila de management al afacerii, cu o interfata intuitiva si functionalitati extinse de ERP, WMS, CRM, gestionare documente si portal B2B, integrate intr-o singura aplicatie.
Sistemul modern SeniorXRP - de management al resurselor intreprinderii – colecteaza centralizat datele si gestioneaza toate aspectele operatiunilor unei companii (resurse umane, productie, vanzari, servicii clienti, stocuri si aprovizionare). Este un sistem ERP avansat, usor de utilizat, dar totodata capabil sa gestioneze fluxuri de lucru complexe.
SeniorXRP este un soft ERP accesibil din web, dezvoltat pe o platforma de ultima generatie, care ofera: interfata HTML-5, Open API, fluxuri integrate, functii de cautare avansata si multe altele. Sistemul poate fi: on premises sau cloud ERP, iar performanta programului ramane aceeasi in momentul in care se doreste trecerea de la o metoda de implementare la alta.
Functionalitati SeniorXRP – soft ERP modern, accesibil din orice browser
- Management financiar: facturare, plati, incasari, urmarire solduri, urmarire cash-flow;
- Gestionare politici comerciale: contracte, termene de plata, reduceri (manuale / automate), liste de pret si multe altele;
- Administrare efecte comerciale: CEC, BO (bilet la ordin), borderou etc.;
- Activitati contabile: bilant anual / semestrial, depunere declaratii: 300, 390, 394, 100, 101, intrastat si altele;
- Analiza contabila: jurnal achizitii vanzari, raport profit si pierdere, buget financiar pe conturi si subconturi.
- Vanzari: management clienti / clienti potentiali, oportunitati, intalniri, SLA, oferte, incidente / tichete, comenzi de client si multe altele;
- Marketing: gestionare campanii, rata de conversie, segmentare clienti in functie de interes, e-mailuri in masa;
- Gestionare bugete: analiza comparativa intre buget previzionat si buget realizat, profitabilitate la nivel de proiect;
- Management task-uri: fluxuri de alocare si aprobare, urmarire activitati, notificari;
- Administrare clienti: acces complet la informatii despre clienti si despre istoricul acestora;
- Self-service clienti: acces in timp real si vizibilitate asupra istoricului comenzilor, urmarire stare comenzi / livrari etc;
- Interfata web HTML5: adaptabila la orice tip de ecran (de pe orice tip de dispozitiv si de oriunde).
- Management productie: trasabilitate completa la nivel de lot / serie, management retete (versiuni reteta, copiere / modificare reteta etc.);
- Planificare productie: resurse, utilaje, echipamente, forta de lucru;
- Management coduri de bare: tiparire etichete cu coduri de bare, scanare coduri de bare folosind dispozitive dedicate sau telefonul mobil;
- Automatizare procese din depozit: picking, receptie, asezare marfa, impachetare produse, livrare;
- Management achizitii: oferte, comenzi de furnizor;
- Stocuri: urmarire stocuri in timp real, liste de inventariere, alerte stoc minim / maxim, calcul automat pentru aprovizionare si multe altele;
- Gestiune: multi-depozit / multi-locatie;
- Gestionare echipamente: mentenanta si stocuri pentru echipamente, unelte si dispozitive;
- Integrare EDI: pentru transfer electronic de documente.
Studiu de caz: Frigotehnica
"Cel mai mare avantaj al implementarii Senior Software este ca am castigat un control asupra activitatii noastre pentru ca stim in orice moment unde trebuie sa intervenim, stim in orice moment ce proiecte avem sau ce facturi avem neincasate sau ce facturi avem de platit"
Adina Cotiga, Chief Financial Officer – Frigotehnica
Modulele sistemului SeniorXRP includ:
Beneficiile utilizarii solutiei SeniorXRP – program avansat de tip ERP
SeniorXRP este un sistem de ultima generatie care ofera multiple beneficii pentru transformarea digitala a companiei:
Afla mai multe detalii despre platforma pentru digitalizare SeniorXRP!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la productie, achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.