Un modul CRM integrat in softul ERP ajuta la o mai buna organizare a resurselor companiei si permite imbunatatirea managementului relatiilor cu clientii.
In timp ce modulul CRM gestioneaza informatiile de tip front-end, cum ar fi inregistrarea interactiunilor cu clientii, urmarirea vanzarilor, managementul oportunitatilor de vanzare, prospectarea si gestionarea campaniilor de marketing; un software ERP gestioneaza procesele de back-end, inclusiv istoricul achizitiilor, detaliile de facturare si livrare, informatiile contabile, datele financiare si detaliile despre gestionarea lantului de aprovizionare.
Integrarea nativa a modulului CRM in softul ERP ofera date exacte si relevante pentru toti angajatii care au contact direct cu clientii si nu numai, imbunatatind astfel serviciile pentru consumatori si crescand productivitatea si satisfactia angajatilor la locul de munca.

7 beneficii obtinute prin integrarea modului CRM in softul ERP
1. Oportunitati mai mari de vanzare datorita functionalitatilor CRM integrate in ERP
Agentii de vanzari au acces direct in sistemul ERP la date despre clienti potentiali si existenti, istoricul comenzilor, oportunitati de vanzare, frecventa cu care clientii plaseaza comenzi, plus alte informatii relevante care ii ajuta sa aiba o abordare proactiva si sa creasca vanzarile.
2. Propuneri de oferte informate prin modulul CRM integrat nativ in ERP
Datorita integrarii CRM ERP, reprezentantii de vanzari au acces la liste de pret actualizate, preturi promotionale, pachete si altele, reusind astfel sa faca o oferta corecta clientilor, in orice moment.
Informatiile despre disponibilitatea produselor sunt actualizate in timp real, fapt care favorizeaza estimarea corecta a termenelor de livrare. De asemenea, managerii stiu exact ce produse lipsesc din stoc si au astfel posibilitatea sa plaseze comenzi informate, pentru a respecta termenele stabilite.
3. Aprobari mai rapide din CRM ERP
Integrarea modulului CRM in softul ERP accelereaza procesul de aprobare a contractelor de vanzare, facilitand semnarea acestora chiar in aceeasi zi. Toate detaliile colectate de agentii din teren ajung rapid in softul ERP, respectiv la cei responsabili cu aprobarea ofertelor, pentru ca toti utilizeaza acelasi sistem. Totodata, accelerarea procesului de vanzare reduce timpul necesar pentru facturare si incasare.
4. Evaluarea prospectilor pentru vanzari calificate
Echipa de vanzari are acces in timp real la istoricul financiar al clientilor, cum ar fi: limita de credit, soldul curent, lista de facturi restante si comenzile anterioare. Astfel, in baza tuturor informatiilor financiare, managerii pot lua decizii de vanzari informate, putand chiar solicita plata in avans.
5. Facturarea serviciilor si produselor prin sistemul integrat ERP CRM
Prin integrarea sistemului ERP CRM, companiile pot transforma automat ofertele create in modulul CRM in comenzi efective, executate si urmarite in sistemul ERP. Prin automatizarea procesului de lucru, facturarea se face in timp real, iar creantele sunt colectate rapid.
De asemenea, actualizarile automate mentin informatiile sincronizate si previn posibilitatea aparitiei unor date inconsecvente sau inexacte. Astfel, orice modificari efectuate in ERP se vor reflecta simultan in modulul CRM si invers.

6. Livrari mai rapide de produse prin integrarea nativa a modului CRM in softul ERP
Datorita fluxului continuu de date care circula din modulul CRM in softul ERP, informatiile despre clienti si comenzile acestora sunt actualizate automat. In acest mod, companiile reduc costurile operationale, livreaza mai rapid comenzile si cresc satisfactia clientilor.
7. Cresterea mobilitatii datorita aplicatiei mobile ERP CRM
Modulul CRM, parte integrata a sistemului ERP, imbunatateste mobilitatea agentilor de vanzari si stimuleaza vanzarea, oferindu-le utilizatorilor vizibilitate asupra datelor si fluxuri de lucru bine definite.
In plus, datorita aplicatiei mobile SeniorXRP, angajatii beneficiaza de functionalitatile modulului CRM oricand si de oriunde au nevoie. Astfel, angajatii din teren pot accesa, completa sau edita date cu privire la contacte, clienti potentiali, solicitari de service, activitati si nu numai, de pe orice dispozitiv mobil si din orice locatie.
Modul integrat CRM pentru canalele de vanzare B2B si B2C
Integrarea CRM ERP cu platformele de comert electronic B2B si B2C ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de management al relatiilor cu clientii, sa atraga mai multi clienti potentiali, sa imbunatateasca rata de conversie si sa creasca rata de retentie a clientilor.

Beneficiile modulului CRM pentru B2B
Managementul relatiilor cu clientii pentru canalul de vanzare B2B este mai complex deoarece implica mai multi cumparatori, iar procesul de vanzare se incheie mai lent (poate dura pana la cateva luni) si presupune mai multi pasi.
Modulul CRM, integrat nativ in softul de management al resurselor intreprinderii SeniorXRP, ofera functionalitati adaptate nevoilor unice de B2B:
Beneficiile modulului CRM pentru B2C
In cazul canalului B2C procesul de vanzare este mai scurt, iar tranzactiile sunt mai mici. Cu toate acestea, B2C implica in general un numar mai mare de produse achizitionate si se concentreaza pe publicul larg. Prin integrarea nativa a modulului CRM in softul ERP, companiile realizeaza un volum mai mare de vanzari, intr-un timp scurt. Softul de gestionare a resurselor intreprinderii SeniorXRP, prin modulul integrat CRM, ofera companiilor o serie de beneficii, printre care:

Afla mai multe detalii despre platforma pentru digitalizare SeniorXRP!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la productie, achizitii, vanzari, B2B sau logistica.














