Un modul CRM integrat in softul ERP ajuta la o mai buna organizare a resurselor companiei si permite imbunatatirea managementului relatiilor cu clientii.

In timp ce modulul CRM gestioneaza informatiile de tip front-end, cum ar fi inregistrarea interactiunilor cu clientii, urmarirea vanzarilor, managementul oportunitatilor de vanzare, prospectarea si gestionarea campaniilor de marketing; un software ERP gestioneaza procesele de back-end, inclusiv istoricul achizitiilor, detaliile de facturare si livrare, informatiile contabile, datele financiare si detaliile despre gestionarea lantului de aprovizionare.

Integrarea nativa a modulului CRM in softul ERP ofera date exacte si relevante pentru toti angajatii care au contact direct cu clientii si nu numai, imbunatatind astfel serviciile pentru consumatori si crescand productivitatea si satisfactia angajatilor la locul de munca.

Integrare modul CRM in softul ERP - 7 beneficii obtinute:

1. Oportunitati mai mari de vanzare cu functionalitati CRM ERP

Agentii de vanzari au acces direct in sistemul ERP la date despre clienti potentiali si existenti, istoricul comenzilor, oportunitati de vanzare, frecventa cu care clientii plaseaza comenzi, plus alte informatii relevante care ii ajuta sa aiba o abordare proactiva si sa creasca vanzarile.

2. Propuneri de oferte informate prin CRM integrat nativ in ERP

Datorita integrarii CRM ERP, reprezentantii de vanzari au acces la liste de pret actualizate, preturi promotionale, pachete si altele, reusind astfel sa faca o oferta corecta clientilor, in orice moment.

Informatiile despre disponibilitatea produselor sunt actualizate in timp real, fapt care favorizeaza estimarea corecta a termenelor de livrare. De asemenea, managerii stiu exact ce produse lipsesc din stoc si au astfel posibilitatea sa plaseze comenzi informate, pentru a respecta termenele stabilite.

soft-crm-erp-integrat-beneficii-soft-crm-integrat-cu-sistem-erp

3. Aprobari mai rapide din CRM ERP

Integrarea modulului CRM in softul ERP accelereaza procesul de aprobare a contractelor de vanzare, facilitand semnarea acestora chiar in aceeasi zi. Toate detaliile colectate de agentii din teren ajung rapid in softul ERP, respectiv la cei responsabili cu aprobarea ofertelor, pentru ca toti utilizeaza acelasi sistem. Totodata, accelerarea procesului de vanzare reduce timpul necesar pentru facturare si incasare.

4. Evaluarea prospectilor pentru vanzari calificate in CRM

Echipa de vanzari are acces in timp real la istoricul financiar al clientilor, cum ar fi: limita de credit, soldul curent, lista de facturi restante si comenzile anterioare. Astfel, in baza tuturor

5. Facturarea automata prin sistemul CRM integrat cu ERP

Prin integrarea sistemului ERP CRM, companiile pot transforma automat ofertele create in modulul CRM in comenzi efective, executate si urmarite in sistemul ERP. Prin automatizarea procesului de lucru, facturarea se face in timp real, iar creantele sunt colectate rapid.

De asemenea, actualizarile automate mentin informatiile sincronizate si previn posibilitatea aparitiei unor date inconsecvente sau inexacte. Astfel, orice modificari efectuate in ERP se vor reflecta simultan in modulul CRM si invers.

6. Livrari mai rapide prin integrarea modulului CRM in softul ERP

Datorita fluxului continuu de date care circula din modulul CRM in softul ERP, informatiile despre clienti si comenzile acestora sunt actualizate automat. In acest mod, companiile reduc costurile operationale, livreaza mai rapid comenzile si cresc satisfactia clientilor.

7. Cresterea mobilitatii datorita aplicatiei mobile CRM ERP

Modulul CRM, parte integrata a sistemului ERP, imbunatateste mobilitatea agentilor de vanzari si stimuleaza vanzarea, oferindu-le utilizatorilor vizibilitate asupra datelor si fluxuri de lucru bine definite.

In plus, datorita aplicatiei mobile SeniorXRP, angajatii beneficiaza de functionalitatile modulului CRM oricand si de oriunde au nevoie. Astfel, angajatii din teren pot accesa, completa sau edita date cu privire la contacte, clienti potentiali, solicitari de service, activitati si nu numai, de pe orice dispozitiv mobil si din orice locatie.

soft crm mobile integrat cu aplicatia mobila erp

Modul integrat CRM pentru canalele de vanzare B2B si B2C

Integrarea CRM ERP cu platformele de comert electronic B2B si B2C ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de management al relatiilor cu clientii, sa atraga mai multi clienti potentiali, sa imbunatateasca rata de conversie si sa creasca rata de retentie a clientilor.

Afla mai multe despre modulul CRM ERP!

Beneficiile modulului CRM B2B

Managementul relatiilor cu clientii pentru canalul de vanzare B2B este mai complex deoarece implica mai multi cumparatori, iar procesul de vanzare se incheie mai lent (poate dura pana la cateva luni) si presupune mai multi pasi.

Modulul CRM, integrat nativ in softul de management al resurselor intreprinderii SeniorXRP, ofera functionalitati adaptate nevoilor unice de B2B:

  • Fluxuri de lucru automatizate, cu etape bine definite si pasi usor de urmat de catre angajati
  • Estimarea corecta a necesarului de resurse
  • Vizibilitate imbunatatita in fiecare etapa a vanzarii
  • Managementul ofertelor si convertirea usoara a acestora in comenzi ferme

Beneficiile modulului CRM B2C

In cazul canalului B2C procesul de vanzare este mai scurt, iar tranzactiile sunt mai mici. Cu toate acestea, B2C implica in general un numar mai mare de produse achizitionate si se concentreaza pe publicul larg. Prin integrarea nativa a modulului CRM in softul ERP, companiile realizeaza un volum mai mare de vanzari, intr-un timp scurt. Softul de gestionare a resurselor intreprinderii SeniorXRP, prin modulul integrat CRM, ofera companiilor o serie de beneficii, printre care:

  • Fluxuri de lucru automatizate pentru servicii „customer orientated”
  • Managementul campaniilor de e-mail marketing
  • Gestionarea cu usurinta a unei baze de date extinse de contacte
  • Servicii de asistenta pentru clienti
  • Integrare cu retelele de socializare

Alege sistemul ERP pentru productie potrivit pentru fabrica ta!

SeniorXRP este un sistem flexibil de management al afacerii,
cu o interfata extrem de intuitiva si functionalitati extinse pentru productie.