Interfata aplicatiei SeniorXRP a fost creata cu gandul la utilizatorul final, fiind menita sa-i faciliteze acestuia modul in care isi realizeaza activitatile zilnice si sa ii ofere acces rapid la informatiile de care are nevoie. Principalele elemente din ecranul de pornire al aplicatiei sunt:


Butonul Acasa

Caseta de cautare

Meniu de selectie al companiei / filialei

Sectiune de Informatii

Meniu Principal

Spatiu de lucru personalizabil

Libertate deplina

Interfata SeniorXRP poate fi personalizata de catre fiecare utilizator in parte, astfel incat formele si rapoartele pe care le utilizeaza cel mai frecvent sa ii fie la indemana oricand. Modalitatile in care poti personaliza aplicatia SeniorXRP sunt:

Personalizarea listei de spatii de lucru afisata in meniu
Pentru fiecare spatiu de lucru in parte, personalizarea formelor si rapoartelor afisate in Meniul rapid
Modificarea locatiei si dimensiunii meniului principal

Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.

Acces facil la informatii

Gaseste rapid in aplicatia SeniorXRP orice forma, inregistrare, entitate sau fisier de care ai nevoie.

Tot ce trebuie sa faci este sa scrii cuvantul sau cuvintele cheie pe care le doresti in campul de cautare, iar sistemul iti va afisa informatiile potrivite cautarii tale.

In mod implicit, cautarea se realizeaza in forme si rapoarte, insa ai disponibile mai multe tab-uri, pe care te poti muta pentru a cauta in elemente din meniu, tranzactii si profile, sectiunea de ajutor, respectiv fisiere.