Caracteristici importante in automatizarea serviciilor de service si suport
Managementul ciclului de viata - Urmareste clientii pe parcursul proceselor de prospectare, inchidere si vanzare ulterioara, pentru un istoric complet al interactiunilor.
Rezolvarea solicitarilor in echipa - Aloca solicitari grupurilor de lucru pentru a incuraja colaborarea echipei de suport. Aloca solicitari fara sa fie nevoie sa trimiti prin e-mail documente sau informatii cu privire la istoricul acestora.
Managementul email-ului - Trimite e-mailuri standard pentru a rezolva probleme recurente. Folosind sabloane predefinite te asiguri ca mesajele sunt corecte si coerente.
Statii de lucru flexibile - Listele de taskuri, intalniri si solicitari de suport in lucru personalizate la nivel de utilizator, sunt accessibile de catre personalul de service, din orice browser.
Dashboarduri si Favorite - Creeaza anunturi si dashboarduri implicite pentru fiecare manager. Dashboardurile si favoritele se conecteaza in timp real la informatii in format tabular sau grafic.
Monitorizarea proceselor de afaceri - Trimite notificari prin email atunci cand datele sunt actualizate sau ori de cate ori se indeplinesc o serie de conditii predefinite.
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele,
de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B sau logistica.