De ce sa alegi modulul de ERP contabilitate pentru
Consolidare Financiara din SeniorXRP?
Modulul de Consolidare Financiara din SeniorXRP permite cunoasterea performantei unei companii, raportata la nivel de grup, prin configurarea rapida a datelor care urmeaza sa fie consolidate precum si a modului exact in care acestea vor fi consolidate.
Componenta sistemului face posibila realizarea cu usurinta a consolidarii datelor din toate filialele / punctele de lucru ale organizatiei pentru obtinerea unei imagini de ansamblu cat mai clara asupra intregii afaceri.
Astfel, functionalitatea devine esentiala in analizele centralizate si in imbunatatirea proceselor decizionale atat la nivelul fiecarei filiale in parte, cat si la nivelul companiei-parinte.
Consolidare Financiara in 3 etape cu SeniorXRP
1. Configurarea consolidarii
Inainte de inceperea efectiva a procesului de consolidare trebuie sa te asiguri ca atat compania-parinte, cat si subsidiarele, au aceeasi structura de exercitii financiare si acelasi plan de conturi.
2. Pregatirea datelor
La nivelul fiecarei entitati pregatirea datelor incepe cu realizarea balantei, respectiv asigurarea corectitudinii datelor, precum si inchiderea exercitiilor financiare pentru toate unitatile incluse in procesul de consolidare.
3. Importul datelor
Importul datelor din fiecare entitate de catre companie-parinte este realizat periodic, la un interval de timp predefinit, astfel incat sa raspunda cat mai eficient nevoilor companiei.
Vezi cum se potriveste SeniorXRP modelului tau de business!
Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari, B2B, sau logistica.
Important de stiut despre procesul de
Consolidare Financiara din ERP:
- Datele consolidate sunt grupate dupa exercitiile financiare, prin urmare acestea trebuie sa fie definite in mod similar atat pentru filiale, cat si pentru compania-parinte. In caz contrar, datele consolidate vor fi incorecte.
- Daca datele dintr-un anumit punct de lucru sunt intr-o moneda diferita fata de cea a companiei-parinte, este necesar ca acestea sa fie convertite in valuta de baza a companiei-parinte inainte de import.
- Inainte de consolidarea datelor, este important sa revizuiesti ierarhia companiilor ale caror date vor fi consolidate si sa determini care este compania-parinte si care sunt punctele de lucru care raporteaza catre aceasta.
- Structura planului de conturi sintetice si analitice a filialelor trebuie sa fie similara sau chiar mai detaliata decat cea a companiei-parinte. In cazul in care, de exemplu, compania-parinte are o structura mai detaliata a conturilor analitice, maparea datelor se va face defectuos.