Comenzi
online

Clientii nu mai depind de un consultant de vanzari si pot plasa comenzile 24/7 de oriunde s-ar afla. Mai mult, au acces la stocuri si preturi actualizate.

Situatia
contului

Din cateva click-uri, fiecare client isi poate verifica soldul, platile, scadentele, starea comenzilor si a livrarilor, sau pot actualiza datele de contact.

Management documente

Intr-o locatie sigura poti reuni toate materialele de marketing sau educative, politicile companiei sau diverse documentatii si le poti impartasi clientilor.

De ce sa alegi
portalul B2B din
SeniorXRP?

Portalul B2B iti permite sa comunici mai eficient cu clientii si sa le oferi o modalitate rapida de a-si accesa informatiile cu privire la contracte, date financiare, solicitari de suport si nu numai.

Pentru ca este integrat cu SeniorXRP, datele sunt tot timpul actualizate si in plus toate informatiile cu privire la interactiunile clientilor ajung in aceeasi baza de date. De asemenea, poti reduce numarul de solicitari de suport oferind acces permanent la documentatii, manuale de utilizare si nu numai.

Care sunt beneficiile pe care ti le ofera
portalul B2B?

seniorxrp-colaj-device-uri-2019
Mereu online

Clientii pot plasa comenzi sau accesa informatiile cu privire la contul lor 24 /7, fara a utiliza telefonul sau email-ul.

Vizibilitate financiara

Da-le clientilor posibilitatea de a-si verifica singuri istoricul de documente, solduri, scadente, plati receptionate sau sume datorate.

Vanzare mai eficienta

Partenerii de business sau redistribuitorii pot vedea stocurile sau plasa comenzi - ceea ce accelereaza procesul de comanda si elibereaza echipele de vanzari.

Cateva dintre functionalitatile
portalului B2B:

Self-Service

Utilizand portalul self-service, clientii pot accesa informatiile despre cont, crea si gestiona incidente de suport, crea si urmari comenzi online - fara a pune mana pe telefon sau a trimite vreun email. Toate aceste servicii sunt disponibile 24/7.

Actualizare automata a informatiilor despre clienti

Clientii pot vizualiza si actualiza imediat adresa companiei sau datele de contact, pentru a se asigura ca datele din sistem sunt la zi.

Management incidente

Clientii pot trimite incidente noi, care ajung instant in SeniorXRP. Ulterior le pot vizualiza, urmari statusul acestora si oferi la nevoie informatii suplimentare sau reactiva incidente inchise.

Comenzi Online

Partenerii de afaceri pot utiliza portalul pentru a cauta produsele dorite si pentru a plasa comenzi 24/7. Apoi pot urmari statusul comenzii, livrarea si vizualiza factura.

Cataloage online

In cadrul portalului clientii au acces la produsele pe care le vinzi, insotite de imagini si descrieri. Tu controlezi ce produse sunt vizibile fiecarui utilizator si din ce depozit ii pot fi livrate.

Preturi actualizate si detalii privind stocurile

Stocurile si preturile sunt tot timpul actualizate pentru ca portalul este conectat la aceeasi baza de date ca SeniorXRP.

Management documente

Portalul reprezinta o locatie sigura prin intermediul careia le poti oferi continut important clientilor tai - precum documente de marketing sau tehnice - fara a fi nevoie sa construiesti o pagina web separata.

Baza de cunostinte

Scopul ei este sa gazduiasca diverse informatii, solutii sau intrebari frecvente. Aceste articole sunt create si publicate de specialistii din cadrul departamentului de suport si le ofera clientilor o modalitate sa gaseasca raspunsuri la intrebarile lor ori de cate ori doresc.