De ce sa alegi modulul Service din
SeniorXRP?

Eficientizeaza livrarile, redu timpul de raspuns si minimizeaza costurile cu modulul de Service integrat cu CRM, vanzarile, stocurile, achizitiile, contabilitatea si raportarea financiara. Avand vizibilitate completa asupra activitatii clientilor, poti imbunatati experienta generala a clientilor si satisfactia acestora pentru avea castiguri recurente mai mari si pentru o obtine avantaje competitive. Fiind web-based si accesibil de pe mobil, SeniorXRP este ideal pentru angajatii din teren.

Care sunt beneficiile pe care ti le ofera
modulul Service?

seniorxrp-colaj-device-uri-2019
Aloca eficient activitatile
  • Inregistreaza rapid nevoile de service si acceseaza informatiile cu privire la clienti, istoricul produselor sau resurse
  • Scurteaza timpul dintre primirea solicitarii si alocarea task-ului
Urmareste resursele
  • Urmareste angajamentele de resurse
  • Aloca fiecarui task cele mai bune resurse disponibile
  • Genereaza automat ordine de lucru
Optimizeaza planificarile
  • Planifica oamenii potriviti, la momentul potrivit, cu abilitatile potrivite pentru activitatea respectiva
  • Foloseste calendarul de planificare pentru a crea planificari zilnice sau saptamanale in mod automat sau cu ajutorul instrumentelor drag-and-drop.

Cateva dintre functionalitatile
modulului Service:

Planificare, Livrare si Call Center

Planificarea oamenilor potriviti la momentul potrivit si cu abilitatile adecvate pentru a lucra eficient este o activitate gestionata rapid de modulul de Service al SeniorXRP. Capteaza rapid nevoile de service si acceseaza informatiile despre clienti, istoricul produselor si resursele necesare pentru a scurta timpul dintre primirea apelului si alocarea task-ului. Creeaza programari zilnice sau saptamanale automat sau folosind instrumentele drag&drop in ecranul de expedieri, folosind culorile pentru a identifica statusul fiecarei comenzi de service.

Planificarea rutelor

Ofera un instrument puternic de optimizare a rutelor pentru intalniri cu posibilitatea de a filtra intalnirile dupa mai multe criterii diferite. Rutele sunt reprezentate grafic in Google Maps pentru fiecare anagajat, impreuna cu listele de resurse necesare (echipamente sau masini). Afisarea grafica a rutelor informeaza vizual despecerul cu privire la statusul comenzilor prin intermediul diferitelor culori, permitandu-i sa raspunda rapid si sa faca modificari asupra rutelor.  Sistemul foloseste serviciile Google Maps pentru a optimiza ruta si a minimiza timpul de conducere. Pentru ca ruta este afisata pe dispozitivul mobil al utilizatorului, aceasta se va modifica pe masura ce conditiile din trafic se schimba.

Integrare harti

Foloseste cel mai popular furnizor de harti, cu o interfata familiara tuturor. Informatiile grafice despre locatie, timpul de condus etc. sunt disponibile in timp real de oriunde. Modificarile rutei sunt retrasate imediat si disponibile pe dispozitivul mobil al utilizatorului.

Managementul service-ului mobil

Tine angajatii conectati prin intermediul oricarui dispozitiv cu un browser sau cu aplicatia mobila instalata. Acestia vor putea sa acceseze informatii despre activitatea de service si date despre clienti de oriunde, oricand. Fiind un sistem ERP complet web, SeniorXRP poate rula pe orice tip de dispozitiv mobil. Acest lucru este important pentru companiile care vor laptop-uri in loc de dispozitive mici, precum telefonul.

Apeluri de service urgente

Foloseste instrumentele vizuale pentru a adauga solicitari de service neplanificate. Afla cum modificarile asupra rutelor planificate vor afecta echipa si descopera modul in care poti afecta cat mai putin planificarea. Trimite noua comanda de service direct catre dispozitivul mobil al tehnicianului.

Mentenanta echipamentelor

Inregistreaza intregul istroric al echipamentelor si masinilor instalate in locatie fiecarui client si urmareste piesele de schimb din stoc. SeniorXRP gestioneaza inregistrarile cu privire la echipamente pe parcursul tuturor etapelor, de la ofertare, comanda, livrare, instalare si apoi la activitatile de service in teren. Sunt stocate inclusiv informatiile despre producator, model, configuratie si pot fi planificate comenzi de mentenanta preventiva. Echipamentele de client pot fi asociate cu planificari recurente si contracte din CRM.

Managementul stocurilor

In activitatea de service, sculele si piesele de schimb sunt de obicei impartite in mai multe vehicule si depozite. Cu SeniorXRP poti avea control si urmari cu usurinta locatiile si costurile. Din moment ce stocurile si achizitiile sunt integrate, lipsurile pot duce la generarea de comenzi de reaprovizionare. Stocul poate fi setat la o anumita locatie, iar atunci cand piesele sosesc, dispecerul este alertat sa planifice interventiile de instalare.

Managementul contractelor de service

Contractele recurente de service sunt o sursa importanta de venit. Vizibilitatea asupra datelor de innoire pentru fiecare contract in parte ajuta la pastrarea nivelului de venituri. Dashboard-urile pot alerta echipa de service cu privire la contractele care urmeaza sa expire. Echipa ta poate crea si gestiona mai multe planificari de service pentru fiecare client in parte si poate ajusta permanent intalnirile folosind caledarul de planificari de service pentru personal si resurse.

Managementul garantiilor

De obicei, managementul garantiilor este o activitate consumatoare de timp, insa foarte necesara. Cu SeniorXRP acest task este integrat in aplicatie. Stabileste oferte de garantie pentru clientii tai, specificand ce componente beneficiaza de garantie pentru a evita confuziile, erorile si obiectiile. Contractele multi-dimensionale (perioade diferite de garantie pentru componente diferite ale sistemului) permit urmarirea garantiilor de la vanzare pana la reparatia din teren, specificand ce este acoperit si ce nu. Acest lucru asigura acuratetea procesului de facturare, imbunatatind satisfactia clientilor.

Dashboard-uri si Business Intelligence

Toti utilizatorii sistemului pot fi la curent cu informatia care este importanta pentru ei folosind componenta de Business Intelligence integrata in SeniorXRP. Dashboard-urile personalizate pot fi create cu usurinta si transforma date brute in vizualizari intuitive, permitand urmarirea progresului si identificarea trendurilor atunci cand acestea au loc.

Abordare de echipa a Vanzarilor si Service-ului

CRM-ul este o parte componenta a SeniorXRP, nu un modul slab integrat. De la marketing, la ofertare, construire si instalare si apoi la serviciile de pe teren, informatiile despre clienti sunt vizibile pentru intreaga organizatie. La vanzarea echipamentelor, instalarea poate fi programata in timp ce un alt utilizator inregistreaza comanda.

Urmarirea costurilor de proiect

Componenta de management al activitatii de service nu este destinata doar proiectelor de mici dimensiuni. Atunci cand instalarile sunt foarte mari (taks-uri, oameni, echipamente) toate costurile (timp, materiale si cheltuieli) fazelor proiectului sunt urmarite in modulul de Proiecte. Poti compara costurile efective ale proiectului cu bugetele initiale sau cele revizuite in timp real.